Gå til innhold

Dagmamma glemte igjen 2 åring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

"Det er ingenting som tyder på at dagmammaen ikke er ved sine fulle fem"..?!?!?!? Hallo?! Ingen som er ved sine fulle fem lar en 2-åring stå igjen alene i 20 min mens hun henter flere barn!

Enig. Man går ikke fra en 2-åring i 20 minutter.

Hva er meningen med innlegget? Vil du sverte alle dagmammaer om at de er alle helt ubrukelige?

Det kan skje for en helt vanlig mamma og pappa også!

Vel, jeg ville tro at dette innlegget hadde mest med å gjøre at det faktisk var en toåring som ble forlatt alene ved veien i 20 minutter..... Galskap er jo det, uansett om man er dagmamma eller forelder eller hva som helst egentlig.

Hva er meningen med innlegget? Vil du sverte alle dagmammaer om at de er alle helt ubrukelige?

Ikke meningen å sverte alle dagmammaer. Tok bare overskriften fra nettavisen. Det er jo ille uansett hvem som glemmer barnet. Men jeg synes jo at det er ekstra spesielt når det er en dagmamma som glemmer barnet, som faktisk får betalt for å passe på det og hvor foreldrene har behov for å føle seg trygg på nettopp det. Og hvordan er det mulig å greie å glemme det?

Annonse

Gjest Multippel

Nei! Det skjer ikke om man er ansvarlig. Å gå ifra en to åring i hele 20 miutter er ett bevisst valg! Men å være distre ett øyeblikk kan mange være.

Kødder du??

Å la 2 åringen min vente på et busstopp i 20 min mens jeg gjorde et ærend e.l. kunne ikke falle meg inn i søvne en gang!!

Du mener vel ikke for alvor at en hvilken som helst mamma og pappa (eller en hvilken som helst ansvarlig dagmamma, for den saks skyld) ville satt igjen en 2-åring på et busstopp?

"Det er ingenting som tyder på at dagmammaen ikke er ved sine fulle fem"..?!?!?!? Hallo?! Ingen som er ved sine fulle fem lar en 2-åring stå igjen alene i 20 min mens hun henter flere barn!

Helt enig! Jeg lar ikke min egen toåring være ute av syne et sekund i nærheten av bilvei. Bare tanken på at hun skulle sittet alene ved en bussholdeplass.... *grøsser*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...