Gå til innhold

5.klassingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker ny regnbukse med seler, men jeg synes hun ar for stor for det, vad synes vad synes ni?

Skrevet

Jeg syns du skal respektere hennes ønske. Det er tross alt hun som skal bruke regnbuksa.

Skrevet

Det er hun som skal bruke regnbuksa? Hva er galt med seler? Det må da være langt mer praktisk.

Skrevet

Det er hun som skal bruke regnbuksa? Hva er galt med seler? Det må da være langt mer praktisk.

Kanske ar barnslig med seler?

Skrevet

Kanske ar barnslig med seler?

Ja, men hvis h*n ikke synes det kan du vel være likeglad?

Skrevet

Hun bør få velge selv slik at hun bruker det. Kanskje selene skal henge ned? Mange gjør det med vanlige bukser nå.

Skrevet

Jeg har ikke så store barn, men så lenge hun ønsker det selv så tror jeg jeg hadde prøvd å få tak i det.

Buksene sitter jo mye bedre på når det er seler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...