Gå til innhold

Falt ned fra stellebordet

Anbefalte innlegg

Gjest skremt mor

Jeg har ei datter på ni mndr som falt ned fra stellebordet i dag og ned i flisene. Jeg fikk nok tatt henne litt imot, for hun fikk bare en liten kul i panna. Hun skrek med en gang, men det ga seg fort da hun ble mere opptatt av min mobil og fikk smokken sin. Vi reiste til legevakten og fikk beskjed om at alt så veldig bra ut. Legen sjekket bl.a pupillene hennes og ga oss beskjed om å vekke henne tre ganger i natt. Hun har ellers vært helt som normalt i dag, men jeg som mamma er super nervøs. Hvilke muligheter er det for evt senskader eller at noe annet kan dukke opp i de nærmeste dagene etter denne hendelsen?? Og en ting til, jeg fikk "kjeft" av legen for at jeg var så redd, siden hun mente alt var ok, men dette kunne jo vært en veldig skummel hendelse så det er vel helt naturlig å bli redd..?? Kan legge til at dette er mitt første barn.. Mvh redd mamma med superdårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285618-falt-ned-fra-stellebordet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok også blitt hysterisk redd i denne situasjonen. Derfor har jeg aldri brukt annet enn ei stellematte, og sittet på baderomsgulvet og stelt ungene.

Ungen kan begynne å kaste opp - da er det et tegn på hjernerystelse = derfor skal ungen vekkes. Husk at barnet skal være ordentlig våkent hver gang du vekker, du skal ha fast blikkontakt.

Det går som regel bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...