Gå til innhold

Barnefritt hotell. - Link.

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke gitt at det å ikek ha barn betyr at man har råd til hotell i øvrige prisklasse?

Hvis barnefritt hotel = dyrt hotel, så er jeg enig med deg.

Det var et par kumulative vilkår der...

Selvsagt kan barnefamilier også velge dyre familier, men med småbarn ønsker man gjerne noen barnevennlige fasiliteter, selv om bamseklubber etc. er over streken for mange.

Og mange småbarnsforeldre er jo prisbevisste.

Fortsetter under...

Gjest single in the sun

Hvis jeg hadde vært single, ville jeg ikke bodd på et hotell hvor det garantert var overproduksjon av kjærestepar. Og det tipper jeg du finner på slike "voksenhotel". Så deprimerende, da.

Jeg reiste mye alene før jeg fikk barn, og de ungene på hotellene rundt om plaget meg veldig lite. Hadde syntes det var mye verre å dele hotell med "kjærlighetsferierende".

Jeg synes det er helt greit med barnefrie hotel for de som ønsker det, men må si det er litt trist dersom det etterhvert bare blir single-barne- voksne - eldrehotel. Mangfold er nå hyggeligst, synes jeg - også på ferie.

Drita fulle folk kan jeg forresten styre meg for, men det har jo lite med alder å gjøre.

Man reiser ikke alltid alene fordi om man er singel da.

Jeg reagerte på måten hovedinnlegget ble skrevt på. Med en ironisk snert om at de som ikke ønsker å være omringet av barn og barnefamilier er idioter. Som om det å ha barn er det eneste riktige, og at de som ikke ønsker å feriere på at bamseklubb og you-name-it sted er egoister og noe man skal se ned på.

tzatziki1365380058

Man reiser ikke alltid alene fordi om man er singel da.

Jeg reagerte på måten hovedinnlegget ble skrevt på. Med en ironisk snert om at de som ikke ønsker å være omringet av barn og barnefamilier er idioter. Som om det å ha barn er det eneste riktige, og at de som ikke ønsker å feriere på at bamseklubb og you-name-it sted er egoister og noe man skal se ned på.

Nei, naturligvis sant at man ikke alltid reiser alene selv om man er single. Men i "single" ligger det i alle fall at man ikke har noen partner, og da er et kjæreste-hotel det siste jeg ville ønsket meg.

Jeg skjønner singles og andre barnløses behov for å ikke bo på typiske barnehotel - med bamseklubber osv - men skjønner ikke helt behovet for en ferie fullstendig fri for barn i nærheten. Men som sagt - har ikke noe mot det heller. Kommer bare aldri til å benytte meg av det selv, tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...