Gå til innhold

Skolestart og helsesøster

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg vet ikke
Skrevet

Når blir ungene innkalt til helsesøster for en sjekk?.Gutten min begynnte i 1 trinn nå

ringerikskringla
Skrevet

vi var hos helsesøster våren før hun begynte i 1 klasse.tror vi var der i april/mai

.rart att dere ikke har vært der

Skrevet

Våre har blitt innkalt til helsesøster i 1. klasse etter nyttår en gang. Jeg tror det der er forskjellig fra sted til sted.

Skrevet

Her i byen har vi 5-årskontroll før skolestart, og så er neste kontroll i 2. klasse. Da får de vaksine, og vår helsesøster snakket med guttungen om kosthold.

Skrevet

Jeg mener at begge mine var inne til førskolekontroll på vårparten før de begynte på skolen. Og så vaksinen i andreklasse, tror ikke det var noen kontroll i første klasse, men det er sikkert forskjellig fra sted til sted.

Skrevet

Her ble guttungen innkalt et stykke ut i første klasse.

Skrevet

Hos oss blir barna kalt inn på våren før de begynner i 1. klasse.

Skrevet

Her blir de innkalt så nær 6-årsdagen som mulig. Har du barn som er født i januar får de time i januar, er de født i desember får de time i desember.

Skrevet

Hos oss blir de kalt inn til skolehelsesøster på våren før skolestart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...