Gjest etter innsetting av kobberspiral? Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Hei! Fikk satt inn kobberspiral for første gang i begynnelsen av august. Siden det har jeg ikke hatt mensen. Legen sa at det kan ta 2-3 måneder før mensen er i gang igjen etter at man får satt inn spiral. Har dere den samme erfaringen? Bør jeg ta graviditetstester innimellom for å utelukke graviditet? Glad for tilbakemeldinger:) 0 Siter
Elis31 Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Tror ikke det var noen forsinkelser når jeg gjorde det. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Hvor lenge er det siden fødselen da? Første gang jeg satte inn kobberspiralen, var 3 mnd etter fødselen. Da fikk jeg blødning med en gang, mens selve menstruasjonen ikke kom før 2-3 mnd etter på. Andre gangen satte jeg inn spiralen 4 mnd etter fødselen, og fikk mensen 2-3 mnd etter det. Er det kort tid siden fødselen kan kroppen fremdeles være litt i ulage hormonelt sett. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Jeg kan ikke minnes at det var utsettelser, kanskje toppen ett par uker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.