Gå til innhold

Hvilke "byggeleker" er populære hos dere?

Anbefalte innlegg

Vi har geomag og det blir lekt veldig mye meg. I tillegg så liker gutten på 5 å perle! Han liker slike "dille" ting egentlig og jeg kunne tenke meg å kjøpt noe mer byggegreier til han.

Hvilke er populære hos dere? (også dere som har litt større unger, det skal jo vare en stund dette her!)

Han har duplo og lego som han leker endel med, fortrinnsvis duploen!

Tips ønskes?

Når det gjelder geomag, passer andre typer magneter til denne? Ser at det finnes billigere typer også! Hvor kjøper man geomag billig og hvor finnes store og spennende sett til dette?

Fortsetter under...

Man kan bruke Geomag sammen med andre magnetleker. Dvs. magneter fester seg jo uansett, men det kan bli vanskelig å bygge med dem hvis det er store tyngdeforskjeller. Sønnen min har en eske med bl.a. småplater og kuler som er kjøpt utenlands, dette går bra sammen med Geomag.

De har gode tilbud (dvs. stort avslag, det koster jo ganske mye uansett) på NotaBene akkurat nå.

Vi har tre barn på 3,5 år, 6 år og 8 år. Alle tre elsker Duplo, også han på åtte. Også smålego er moro, det har spesielt han lekt med i flere år. Geomag lekte de mye med en periode, nå er det ikke så mye lenger....

Både på SFO og på søndagsskolen leker de gjerne med de "trepinnene" til å bygge med. vet ikke hva de heter, men de er ca 10 cm lang, flate, og de bygger høye tårn med dem. Kjempestas for barn fra ca 5 år og oppover!

Vi har tre barn på 3,5 år, 6 år og 8 år. Alle tre elsker Duplo, også han på åtte. Også smålego er moro, det har spesielt han lekt med i flere år. Geomag lekte de mye med en periode, nå er det ikke så mye lenger....

Både på SFO og på søndagsskolen leker de gjerne med de "trepinnene" til å bygge med. vet ikke hva de heter, men de er ca 10 cm lang, flate, og de bygger høye tårn med dem. Kjempestas for barn fra ca 5 år og oppover!

Kapla! :)

Annonse

Her går det i lego, duplo og geomag. De er 4 og 6 år og bygger masse med duplo enda i tillegg til diverse rosa prinsesselego. Geomag tas frem i perioder.

Vi har kjøpt både dyre og billige geomag, og har bestemt oss for å styre langt unna de billige variantene. Magnetene er rett og slett for svake slik at byggverkene lett ramler sammen. Kjedelig! Da er det bedre med litt færre byggeklosser så lenge de holder mål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...