Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På vårt foreldremøte ringte mobilen til en mor som tok den i rommet og snakket så alle hørte det. Lærerne måtte avbryte snakkingen og alle satt og ventet.

Horibelt!

Jeg setter mobil på lydløs og har den i hånda eller på bordet slik at jeg ser når det ringer. Da går jeg stille ut på gangen for å snakke hvis det er en viktig samtale.

Fortsetter under...

Hva er favorittøvelse nr 1?

*klør meg i hodet*

He-he, skulle du bare visst!

Favorittøvelse nr. 1 tar vi etter en arbeidsøkt/treningsøkt/whatever som har krevd litt ekstra av forsamlingen:

Alle deltakerne reiser seg. Man står med bena godt plantet på gulvet, rister litt løs. Så løfter man høyre arm - strak - rett fram. Så bøyer man den lett over mot venstre skulder, klapper seg selv på skuldra og sier "Godt jobba!"

Lærte den på et kurs en gang, og den er suveren å avslutte med. Er man få nok, stiller man seg i ring og klapper sidemannen på skuldra.

Gir en trivelig og litt overraskende slutt på dagen.

:-)

Vedder forresten på at du også tenkte koffert. Så det så. ;-)

*Flirer* Mulig det er min skitne tankegang, men jeg har ingen problemer med å se for meg min favorittøvelse nr. 1... ;o)

Burde skjønt at det kom kofferttanker, ja! ;-)

Se svaret til Mrs. Wallace.

Blei du skuffa nå, tenker jeg!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...