Gå til innhold

Parkdress fra Barn & Leker

Gjest .....og jeg er rimelig blakk

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med denne?

Sportmann.no selger barnehagepakke, med regntøy, parkdress og fleecedress til kr. 500,-.

Lurte på å kjøpe, men er usikker da jeg aldri har prøvd dette merket før.

Var eg godt tilbud da...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286018-parkdress-fra-barn-leker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Vi kjøpte denne pakken høsten 2005, antar at det er ganske likt nå. Regntøyet var OK, fleecdressen likeså. Det fulgte også med refleksvest og lue, disse passet ikke i det hele tatt (for små). Parkdressen gikk opp i sømmene flere steder (det har jeg ikke opplevd verken før eller siden), men det gikk an å fikse med symaskin.

Var sånn passe fornøyd, ikke allverdens kvalitet. Kjøpte i størrelse 104 til mitt barn som den gang var 3 år, dressen passer egentlig fortsatt, det andre er blitt for lite.

Ok, da kjøper jeg ikke dette.

Jeg pleide alltid før å kjøpe slike dresser på OBS til 349,- og disse varte alltid en hel sesong.

De hadde uttagbart for og regntøystoff på knær og rompa.

Men finner ikke slike dresser lengre.....

Ok, da kjøper jeg ikke dette.

Jeg pleide alltid før å kjøpe slike dresser på OBS til 349,- og disse varte alltid en hel sesong.

De hadde uttagbart for og regntøystoff på knær og rompa.

Men finner ikke slike dresser lengre.....

På Europris har de en del billige dresser. Prøvet det?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...