Gå til innhold

kjølende matboks?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har sett en med et lite fryseelement engang, men det var noe reklamegreier tror jeg, og det finner jeg ikke igjen.

Ellers har du jo denne, når det nå også spørres om kreative matpakker her inne: http://www.laptoplunches.co.uk/products.html Det kan man få med kjøleelement som passer inn i en lomme i enten en egen bag eller bare et etui. Koster ikke så aller verst mye heller, men det kommer jo moms og toll og porto og hva vet jeg i tillegg etter hvor mange man kjøper om gangen ;-) Kan jo kjøpe julegaver til hele slektas barn med det samme, så blir det billigere pr stk he he

Billgere er det jo å legge matboksen og et kjøleelement i en pose av noe slag :-) Men jeg tenker at hvis man bare bruker en plastpose utenpå så blir det fuktig oppi sekken...

Har sett en med et lite fryseelement engang, men det var noe reklamegreier tror jeg, og det finner jeg ikke igjen.

Ellers har du jo denne, når det nå også spørres om kreative matpakker her inne: http://www.laptoplunches.co.uk/products.html Det kan man få med kjøleelement som passer inn i en lomme i enten en egen bag eller bare et etui. Koster ikke så aller verst mye heller, men det kommer jo moms og toll og porto og hva vet jeg i tillegg etter hvor mange man kjøper om gangen ;-) Kan jo kjøpe julegaver til hele slektas barn med det samme, så blir det billigere pr stk he he

Billgere er det jo å legge matboksen og et kjøleelement i en pose av noe slag :-) Men jeg tenker at hvis man bare bruker en plastpose utenpå så blir det fuktig oppi sekken...

Takk for svar. Jeg handler ikke over nettet jeg (sikkert alene om det ;) )

Jeg skal lete rundt litt, det bør finnes noe som kan brukes :)

Jeg sa til mannen min her om dagen at jeg syns de burde hatt kjøleskap til matpakkene på skolene. Hva er vitsen med det da sa han, vi har da alltid hatt med matpakke vi, både på skole og jobb og maten smaker utmerket og vi har så vidt jeg vet aldri blitt syke av den.

Sant nok :-)

Jeg sa til mannen min her om dagen at jeg syns de burde hatt kjøleskap til matpakkene på skolene. Hva er vitsen med det da sa han, vi har da alltid hatt med matpakke vi, både på skole og jobb og maten smaker utmerket og vi har så vidt jeg vet aldri blitt syke av den.

Ja det er jo ikke noe annerledes nå enn tidligere. Kanskje vi krever mere, dess mere som kommer på markedet. Jeg selv ville foretrukket kald brødskive med ost fremfor en skive med svett ost :)

Takk for svar. Jeg handler ikke over nettet jeg (sikkert alene om det ;) )

Jeg skal lete rundt litt, det bør finnes noe som kan brukes :)

Nå husker jeg det, det var på Princess interiør de hadde sånn matboks engang i sommer. Du kan jo høre i en Princessbutikk om de fortsatt har dem.

Annonse

Jeg har aldri syntes matpakker har vært særlig lekre, men jeg spiste jo opp da jeg var liten. Nå unngår jeg helst matpakka. Det eneste jeg klarer å spise på matpakka er kjøttpålegg, og til nød gulost.

Samboeren min påstår at alle danske klasserom har kjøleskap til matpakkene. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...