serendipity Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Snuppemor må ha nytt bilsete og jeg vil ha et som man kan bruke BÅDE bakover og forover. De fleste seter i klassen 0-18 kg ogh 0-25 kg er for forovervendt, selv om dette ikke anbefales.??? (snodig) Men iallefall vil jeg ha bakovervendt med mulighet for å ha det forover også. Hvilket sete bør jeg satse på. Skal ikke ha isofix base. Har lest at BeSafe har kommet med et nytt til omtrent 3500,-, er jo mye penger, men om det er best så blir det det. Er det andre som kan gi med råd... 0 Siter
filiokus81 Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Vi har et HTS BeSafe iZi Combi 9-18 kg til eldstesnuppa, og er veldig fornøyde med det. Hun sitter behagelig, og setet kan brukes begge veier. Dette setet var i alle fall testvinner flere steder da vi kjøpte det i fjor, og HTS har generelt et bra rykte på setefronten tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.