Gå til innhold

barns erotisk nysgjerrighet på alvor

Anbefalte innlegg

Jeg er så glad for at det endelig kommer ut en bok som tar barn naturlige erotisk nysgjerrighet på alvor. Ved å snakke om det (eller som i dette tilfellet skrive det i en bok) så blir det så mye mindre farlig at barn har seksuelle følelser.

Jeg mener selvfølgelig ikke at man skal oppfordre/tvinge barn til å drive med "pulelek" dersom de ikke vil. Men å bryte tausheten er bra.

Hva syntes dere?

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/09/20/512704.html

Fortsetter under...

Jeg synes det høres ut som en grei bok. De fleste i aldersgruppen den er tilpasset er vel opptatt av kropp og sex på et eller annet nivå.

''- Omtaler boka sex mellom barn?

- Nei, det går på kikking, og slike ting som at jentene begynner å få pupper. Det kommer jo som et sjokk på gutta i romanen.''

Hadde det handlet om sex mellom 11-åringer hadde jeg nok vært mer skeptisk.

Jeg synes det høres ut som en grei bok. De fleste i aldersgruppen den er tilpasset er vel opptatt av kropp og sex på et eller annet nivå.

''- Omtaler boka sex mellom barn?

- Nei, det går på kikking, og slike ting som at jentene begynner å få pupper. Det kommer jo som et sjokk på gutta i romanen.''

Hadde det handlet om sex mellom 11-åringer hadde jeg nok vært mer skeptisk.

Enig med deg!

Slik forfatteren beskriver boka tror jeg absolutt det er en bok mange unge ungdommer kan ha glede av.

De fleste av oss har jo vært kikkere i større eller mindre grad. Man er utrolig nysgjerrig både på eget og det andre kjønn i den alderen. Og man lurer på om det er normalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...