Gå til innhold

Til dere med 2 eller flere barn:svar

Anbefalte innlegg

Takk for alle gode svar jeg fikk ang. dette emnet:)

Jeg beundrer dere som har flere barn,virkelig! Jeg har sett flere modre som er klar og lei-men ofrer seg selv for aa stille opp 100% for barna sine. Dette er jo egentlig en selvfolge,man SKAL jo stille opp for ungene, men jeg selv lurer enda paa om jeg er i stand til det,for aa vaere helt aerlig her...

Jeg har saa mange planer jeg vil fullfore,reise,videreutdanne meg+++ Jeg nyter aa staa i dusjen uten aa bli forstyrra av ei/en liten som vil ha min oppmerksomhet. Jeg kan bli litt utaalmodig hvis det er mye herjing rundt meg( springing,hyling,hoylytt lek med andre unger)Osv Osv....

Riktignok er jeg ung enda,men har liksom en plan om aa bli ferdig med aa lage barn innen jeg er 30...Naar jeg er 50 er jeg da enda ung:)? Og barna er saann halvveis voksne,nedbetalt hus,mm.....

Siden mannen min jobber lange dager,saa vil jo mesteparten av ansvar havne paa meg, og jeg vet ikke om jeg ville blitt lykkelig med denne ordningen...?

Som èn sa her paa forumet: Man klarer mer enn hva man trodde naar man er i situasjonen. Det er saa rett saa rett:) Tenker paa min livserfaring her! Og kanskje blir jeg en god mor for flere barn,likevel...!?

Naa er det bare jabbing og undring paa meg her,"skal,skal ikke...Faar vel gaa aa legge meg...:)

Men takk for at dere delte deres erfaring med meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286475-til-dere-med-2-eller-flere-barnsvar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ha to små barn er enda mer slitsomt - og enda mer hyggelig - enn du forestiller deg! :-) Ikke aner jeg hvordan det går an å ha fler enn to, men det gjør det jo også.

Lang tid i dusjen og tid refleksjon og ro får man bare utsette noen år.. :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...