Gå til innhold

Tannfeen må skjerpe seg :-)

Anbefalte innlegg

Tannfeen kom ikke natt. Det var sikkert mange barn som har mistet tenner akkurat nå, så den hadde nok mye å gjøre stakkar.

-Når du kommer hjem fra skolen i dag, har sikkert tannfeen vært her.

Etter skolen hadde tannfeen fremdeles ikke vært her. Hadde fremdeles mye å gjøre stakkar.

-Kommer nok senere på kvelden.

Joda, tannfeen kom senere på kvelden. Den hadde ikke småpenger i lommeboka si, men fikk tømt mannen sin for smårusk.

Så hører jeg et latterbrøl og lurer på hva som foregår.

-En penge med bokstaver på, sier vesla mellom latterhikstene.- Hva? Det var da en rar tannfe. Kanskje den trodde det var en penge?

- Nei, jeg tror den ville ha meg til å le, sier vesla:)

Pengen var en polett til handlevogner det sto Maxbo på.

Tannfeen fungerer dårlig nå. Må skjerpe seg:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286595-tannfeen-m%C3%A5-skjerpe-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at det ikke bare er her tannfeen ikke kom den natta den var ventet.

Men her klarte den å komme usett når gutten satt og så på barnetv.

:)

Hos oss har tannfeen vært litt for flink, for nå finner jeg lapper under hodeputen av typen: Til tannfeen - kan jeg få en kanin - hilsen..... Så langt har ikke tannfeen gjort noe med disse forespørslene...

Hos oss har tannfeen vært litt for flink, for nå finner jeg lapper under hodeputen av typen: Til tannfeen - kan jeg få en kanin - hilsen..... Så langt har ikke tannfeen gjort noe med disse forespørslene...

_Det_ er dårlig gjort, det. Tenk, ikke en skarve kanin har h*n å avse.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...