Gjest Wita Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Tannfeen kom ikke natt. Det var sikkert mange barn som har mistet tenner akkurat nå, så den hadde nok mye å gjøre stakkar. -Når du kommer hjem fra skolen i dag, har sikkert tannfeen vært her. Etter skolen hadde tannfeen fremdeles ikke vært her. Hadde fremdeles mye å gjøre stakkar. -Kommer nok senere på kvelden. Joda, tannfeen kom senere på kvelden. Den hadde ikke småpenger i lommeboka si, men fikk tømt mannen sin for smårusk. Så hører jeg et latterbrøl og lurer på hva som foregår. -En penge med bokstaver på, sier vesla mellom latterhikstene.- Hva? Det var da en rar tannfe. Kanskje den trodde det var en penge? - Nei, jeg tror den ville ha meg til å le, sier vesla:) Pengen var en polett til handlevogner det sto Maxbo på. Tannfeen fungerer dårlig nå. Må skjerpe seg:) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Godt å høre at det ikke bare er her tannfeen ikke kom den natta den var ventet. Men her klarte den å komme usett når gutten satt og så på barnetv. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Jeg la skylda på Storebror sjøl for at han hadde glemt å åpne vinduet en gang. Hallo! Tannfeen kan ikke komme seg inn når vinduet er lukka og låst, da! 0 Siter
caprice Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Godt å høre at det ikke bare er her tannfeen ikke kom den natta den var ventet. Men her klarte den å komme usett når gutten satt og så på barnetv. Hos oss har tannfeen vært litt for flink, for nå finner jeg lapper under hodeputen av typen: Til tannfeen - kan jeg få en kanin - hilsen..... Så langt har ikke tannfeen gjort noe med disse forespørslene... 0 Siter
org Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Hos oss har tannfeen vært litt for flink, for nå finner jeg lapper under hodeputen av typen: Til tannfeen - kan jeg få en kanin - hilsen..... Så langt har ikke tannfeen gjort noe med disse forespørslene... _Det_ er dårlig gjort, det. Tenk, ikke en skarve kanin har h*n å avse. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Tannfeen driver å spiser middag med Jon Blund i tide og i utide! Det må bli en slutt på dette! 0 Siter
Sofline Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Du får si fra at bokstavpengen kan byttes i en tier. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 He, he, he - så godt å høre at det ikke bare er her tannfeen har hatt det litt for travelt 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 *lol* Samme tannfe som i to dager har glemt tanna her i huset også kanskje? Guttungen hadde glemt hele tanna han også da han fant noen kroner i glasset i ettermiddag :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.