Gå til innhold

Akkurat nå øker min sympati for lærere ...

Anbefalte innlegg

En venninne av meg inviterte hele klassen til sin 8 år gamle jente. Det viste seg å være lettere sagt enn gjort å få til neo som lignet på sivilisert oppførsel, og etter mye hyl, skrik og løpig sier en av guttene "det skulle være forbudt å invitere hele klassen i bursdag!". . En av jentene sa litt senere til min venninne at "jeg advarte deg mot å invitere hele klassen!"

Det planlegges en litt annen løsning for neste års bursdagsfeiring der i huset...*s*

P.S. Min venninne har ledet en stor barnehage i mange år, så det manglet verken på erfaring eller pedagogisk kompetanse...

Huff , for en tragisk opplevelse av et bursdagsselskap:-(

Nei , jeg mener ikke at jeg sitter med noen spesialkompetanse i å skape ro i bursdagsselskaper, jeg sa bare at jeg griper inn og stanser hyling og skrik langt tidligere enn jeg har sett at en del andre gjør. Jeg makter ret og slett ikke slikt bråk og sønnen min er nok ganske som meg, han liker det ikke han heller..

Og jeg er nok litt enig med den gutten, det skulle vært forbudt:-) Det er ikke lenge mellom hver gang vi hører om bursdager som har gått helt over styr når ungene forteller på skolen. Jeg kommer nok aldri til å ha 20 gjester i et barneselskap heller jeg da:-)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...