Gå til innhold

Litt koselige historier

Anbefalte innlegg

Vil bare dele ett par koselige historier om min fantastisk nydelige, herlige datter som snart er blitt 8 år, og gullgutten min som er 5 år.

Historie 1:

Snuppa var på overnattingsbesøk hos ei venninne i helgen, og på morgenen når de våknet hjalp moren til venninnen snuppa mi å gre håret. (hun har ett nydelig mørkt krøllete hår som trenger en voksen hånd til å hjelpe seg litt...)

Venninnen ubrøt følgende "åååå, du har jo sååå fin brun hud, og alle som er brune i huden har jo bare såååå fiiiint krøllete hår":o)

Høre jo med til historien at snuppa mi er født i Colombia, og brun i huden..

Historie 2:

"Alle" jenter på ca 8 år synes jo det er stor stas med Jorun Stiansen, og synes hun er veldig pen og fin.

Snuppa skulle i diskobursdag her, og jeg ordnet henne etter alle kunstens regler, med sølvfarget glitrende "diskokjole", rettet ut håret med glattetang, og "stæsjet" henne opp.

Da jeg skulle levere henne kom det unisont fra samtlige av jentene

"åååååå, så fiiiiiiiiiiiiiiin du er. Du ligner skikkelig på Jorun Stiansen asså" :o), hvorpå snuppa kaster litt på håret på jenters vis, fniser litt, og sier "ja...hi hi...jeg vet det...hi hi.."

Kunne jo ikke annet enn å le, men jammen gjorde det godt både for snuppa og for mammaen, fordi snuppa har også opplevd å bli mobbet pga hudfargen sin...

Historie 3:

Om sommeren soler jeg meg jo som de fleste andre som er like hvit som meg:oD, og vi driver og erter hverandre litt her i huset om hvem som blir brunest på sommeren (akkurat som jeg har noe å stille opp med:oD)

Minimannen som da var bare 3,5 år så på meg, tok rundt mammaen sin og sier følgende "jammen mamman min, vi skal være glad for den fargen vi har..."

Det har du jo helt rett i sa jeg, og tenkte i mitt stille sin for en oppvakt liten gutt jeg har:o)

Jeg er så inderlig stolt av mine to Colombia-skatter, og føler meg virkelig priviligert som har fått lov til å bli mammaen deres1 :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286678-litt-koselige-historier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...