Gå til innhold

Bittelittegranne flaut bare:o)

Anbefalte innlegg

I dag var vesla på 1-klassekontroll og helsesøster stillte henne spørsmål.

-Bl.annet.

- Hva spiste du til frokost i dag da?

-Is! , kom det fra frøkna.

Eh he, det var sant det, men huff så flaut. Hun spiser jo ALDRI is til frokost da.

Jeg kjøpte en pakke med is i går og frøkna hadde bare gått og hentet seg en fra fryseren og ville selvfølgelig ikke ha noe frokost etter isen.

Heslesøstra bare lo og jeg måtte le og fikk reddet situasjonen ved at jeg spurte: -Hva pleier du å spise til frokost?

- Brødskive eller frokostblanding, kom det kontant.

Jæ... godt gjort at hun skulle spise is akkurat i dag da:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286737-bittelittegranne-flaut-bareo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner hva du mener.. Det er sånn som er så typisk det..

:o)

Ja, og så er det slik at vi nesten aldri har noen godsaker liggende i huset heller.

Skapene våre er som oftest helt fritt for slike ting. Ikke kjeks en en gang pleier vi å ha liggende.

Bare mat og finne.

Så når det en skjelden gang er noe kaster ungene seg over det og det er borte på null komma niks. Og dette skjedde i dag. He he, jaja kan ikke annet le heller da:)

Nesten som da minstemor på toårskontrollen kunne fortelle at hun spiste sjokoladepålegg på skiva hver dag!!! Dessuten fikk hun godterier hver eneste dag!! Hun satte heldigvis opp et så overbevisende ansiktsuttrykk at helsesøster skjønte det var løgn;)

Nesten som da minstemor på toårskontrollen kunne fortelle at hun spiste sjokoladepålegg på skiva hver dag!!! Dessuten fikk hun godterier hver eneste dag!! Hun satte heldigvis opp et så overbevisende ansiktsuttrykk at helsesøster skjønte det var løgn;)

Hehe, det blir som niesen min som da hun var ca. 3 år sa til en eldre dame på bussen at hele familien drakk øl hver dag!

Annonse

Åh, herrlighet. Satser på at damen hadde humor ;)

Nei, hun så lettere sjokkert ut. Og unger velger i blant å snakke til de som virker mest uinteressert og utilnærmelig, ikke de som dikker og klapper dem på hodet. Hun trakk ikke på smilebåndet en gang.

Gjest sjøstjerna

Jeg begrenser ikke på nugattien til ungene.

Nei, hun så lettere sjokkert ut. Og unger velger i blant å snakke til de som virker mest uinteressert og utilnærmelig, ikke de som dikker og klapper dem på hodet. Hun trakk ikke på smilebåndet en gang.

Huff, jeg skjønner meg ikke på sånne kjærringer altså!! :-(

Jeg begrenser ikke på nugattien til ungene.

Det er vi nødt til å gjøre her i huset - av tre grunner: Ungene hadde sikkert ikke spist annet dersom de fikk nugatti når de ville.. Dessuten tåler ikke eldstemann søtt noe særlig, så vi er nødt til å begrense det. Mellomsten er kjempekresen på middagsmat, så hun MÅ få i seg kjøttpålegg o.l. fra brødmat.

Ikke bare litt flaut, men veldig..

Vi var på en messe og der var det mange folk. Da fikk datteren min se sin første mørkhudete person. Hun pekte på damen og sa med høy barnestemme...Mamma, hun er møkkete hun. Dette skjedde i 81 og da var det ikke så mange mørkhudete her i distriktet.

Gjest sjøstjerna

Det er vi nødt til å gjøre her i huset - av tre grunner: Ungene hadde sikkert ikke spist annet dersom de fikk nugatti når de ville.. Dessuten tåler ikke eldstemann søtt noe særlig, så vi er nødt til å begrense det. Mellomsten er kjempekresen på middagsmat, så hun MÅ få i seg kjøttpålegg o.l. fra brødmat.

Ja, de spiste mye en periode. Så var det plutselig ikke så spennende lengre. Dermed ble det makrell i tomat, så ostesmørbrød, så syltetøy, deretter leverpostei, skinke osv osv og nugatti innimellom :-)

Annonse

Ja, de spiste mye en periode. Så var det plutselig ikke så spennende lengre. Dermed ble det makrell i tomat, så ostesmørbrød, så syltetøy, deretter leverpostei, skinke osv osv og nugatti innimellom :-)

Jeg tror nok den eldste og den yngste kunne blitt lei av nugattai, men mellomsten hadda garantert ikke spist annet om hun fikk lov;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...