Gå til innhold

NRK - Jordmødrene i reprise?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvaliteten på Jormødrene på nett har vært helt supert når jeg har sett på det...

Tror ikke at det går i reprise.

Da er det kanskje pc'en vår. Lyden var helt fin, men bildene elendige. Hvert bilde varte kanksje i 10 sekunder, mens lyden gikk som vanlig. Når det var "bra" var det kanskje 1 bilde i sekundet - altså veldig hakkete.

Skal prøve på en annen pc.

Det tror jeg ikke. Rart at kvaliteten er så dårlig. Her er den kjempegod. :)

Da er det kanskje pc'en vår. Lyden var helt fin, men bildene elendige. Hvert bilde varte kanskje i 10 sekunder, mens lyden gikk som vanlig. Når det var "bra" var det kanskje 1 bilde i sekundet - altså veldig hakkete.

Da er det kanskje pc'en vår. Lyden var helt fin, men bildene elendige. Hvert bilde varte kanskje i 10 sekunder, mens lyden gikk som vanlig. Når det var "bra" var det kanskje 1 bilde i sekundet - altså veldig hakkete.

Stemmer det. Jeg har også opplevd det en gang med jordmørdrene, men også med andre programmer. Har lagt merke til at det skjer ofte om kvelden. Tror det er større trafikk da. :) Hvis jeg ser på noe om dagen fungerer det helt fint.

Annonse

Stemmer det. Jeg har også opplevd det en gang med jordmørdrene, men også med andre programmer. Har lagt merke til at det skjer ofte om kvelden. Tror det er større trafikk da. :) Hvis jeg ser på noe om dagen fungerer det helt fint.

OK. Da satser jeg på å se det i morgen formiddag når jeg har fri - etter trimturen min :-)

Kvaliteten da jeg skulle se det var også elendig, men bildene fulgte i det minste med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...