Gå til innhold

Drikke i bursdag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

14

• Sofline

13

• morsan

6

• Gro123

6

Mest aktive i denne tråden

Gammel bokstavkjeks kanskje? Ikke lett å si...

Dette fant jeg om bokstavkjeksen: 28% mindre sukker enn Tom og Jerry-kjeksen..! Ikke helt opplagt med mindre man tar seg bryet med å gå inn på Sætres nettsider..

http://www.saetre.no/bokstavkjeksfakta.html

Jeg er enig, men jeg synes det er verre med "50% mindre tilsatt sukker", når det betyr kanskje to gram sukker mindre i yoghurten.

LOL

;-)

Jeg tenker alltid 50% mindre enn hva da?

Og hvis man kan halvere sukker eller fettmengden, som også har mye 50% propaganda, så lurer jeg på hvilke idioter de har vært som har putta all den dritten i maten tidligere. En del mat smaker faktisk verre med masse fett, sukker og/eller salt.

mvh

Dette fant jeg om bokstavkjeksen: 28% mindre sukker enn Tom og Jerry-kjeksen..! Ikke helt opplagt med mindre man tar seg bryet med å gå inn på Sætres nettsider..

Wow.

Jeg sier bare WOW.

Og jeg som har vært sint på helsevesenet for at folk blir behandlet som de er dumme.

;-)

Det positive med det er at det gir et uttall muligheter til å øve våre håpefulle i kritisk tekning. Mine var ikke gamle før de oppdaget innholdsløsheten i begrepet magisk.

mvh

Annonse

Wow.

Jeg sier bare WOW.

Og jeg som har vært sint på helsevesenet for at folk blir behandlet som de er dumme.

;-)

Det positive med det er at det gir et uttall muligheter til å øve våre håpefulle i kritisk tekning. Mine var ikke gamle før de oppdaget innholdsløsheten i begrepet magisk.

mvh

Ja, det er så _utrolig_ mye visvas der ute i reklamebransjen, men vi bombarderes med så store mengder at vi blir blinde for det.

Ja, det burde man selvsagt forstå av seg selv. Eh...

:-)

LOL

;-)

Jeg tenker alltid 50% mindre enn hva da?

Og hvis man kan halvere sukker eller fettmengden, som også har mye 50% propaganda, så lurer jeg på hvilke idioter de har vært som har putta all den dritten i maten tidligere. En del mat smaker faktisk verre med masse fett, sukker og/eller salt.

mvh

Jepp, hvis de kan lage den sunnere med samme smak, hvorfor har de ikke gjort det før da?

Ja, det er så _utrolig_ mye visvas der ute i reklamebransjen, men vi bombarderes med så store mengder at vi blir blinde for det.

Ikke om man utvikler allergi....

;-)

Jeg la forresten merke til at på Tines yougurter er enhetsprisen på halvlitersboksene oppgitt i kr/liter, men på småboksene er de oppgitt i kr/kg. (eller var det omvendt, orker ikke å tenke) Dermed ser det ut som det er nøyaktig samme enhetspris på de små og store boksene.

Viktig å lære ungene det der med benevning.

mvh

Jeg er enig, men jeg synes det er verre med "50% mindre tilsatt sukker", når det betyr kanskje to gram sukker mindre i yoghurten.

Verden vil bedras, og jeg har f eks venninner som gladelig bruker lettmargarin daglig på alle brødskiver (40% fett) men skyr seterrømme (35% fett) som pesten, selv om det bare er en svært sjelden gang på en vaffel!! ;-)

For seterrømme er jo ikke 'lett', må vite...;-)

Eller kjeksreklamen for bokstavkjeks! Ny, sunnere med 28% mindre sukker. 28% mindre sukker - sammenliknet med hva da??

Har du sett disse chipsreklamene, som reklamerer med at de er "uten tilsatt sukker"? *he he*

Artig at de tar på kornet denne 'skryte-på-seg-markedsføringen' som man ser en rekke andre steder.

I en annen reklame for de samme chipsene står det "alkoholfritt"! ;-)

Annonse

Har du sett disse chipsreklamene, som reklamerer med at de er "uten tilsatt sukker"? *he he*

Artig at de tar på kornet denne 'skryte-på-seg-markedsføringen' som man ser en rekke andre steder.

He he, ja, det er vel sørlandschips det?

Gjest Elextra

Sørlandschips er definitivt ikke alkoholfritt hjemme hos oss :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...