Gå til innhold

Nå MÅ vi se oss om etter "ny" bil...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og til hvilken pris?

ca 250.000-300.00, tenker jeg!:-) Gubben sitt gebet,dette, og han er veldig kresen...

Har sett på Suzuki Grand Vitara XL7, bl.a. Det er den stilen der vi er ute etter, kan man si. Men er åpen for det meste, egentlig. Er stadig inne på finn.no, zett.no osv., men det er greit å høre andres erfaringer, liksom!

ca 250.000-300.00, tenker jeg!:-) Gubben sitt gebet,dette, og han er veldig kresen...

Har sett på Suzuki Grand Vitara XL7, bl.a. Det er den stilen der vi er ute etter, kan man si. Men er åpen for det meste, egentlig. Er stadig inne på finn.no, zett.no osv., men det er greit å høre andres erfaringer, liksom!

Mitsubitchi og Toyota er jo generelt slitesterke biler der man får mye bil for pengene.

Har dere noen grense for hvor gammel den skal være? Helt ny eller?

Jeg hadde personlig ikke valgt Vitara. Vi har en helt ny på jobben og jeg er ikke fornøyd med å måtte bytte Toyota rav4 med Vitara.

Den støyer veldig inne i kupeen, gulvene foran "rister". Får liksom følelsen av at det er en "billigbil".

Med en eller annen utgave av Toyota, minsker risikoen får å kjøpe seg en gedigen verkstedregning. Andre japanere er også pålitelige.

Hyundai gir mye bil for pengene og skårer faktisk ganske høyt på driftssikkerhet. Men den ligge nok fortsatt et lite stykke bak en del andre bilder på finish og komfort.

mvh

Annonse

VW Sharan. Super 7-seterbil. Om det er 4-hjulstrekk er jeg ikke sikker på. Fint utseende på bilen. God å kjøre, god å sitte i for ungene. De kommer høyt opp og ser ut på en god måte. Og så er det intergrerte barneseter på 2 av setene, kan velge mellom 5-punktsele, eller skyve stolen opp slik at det tilsvarer putehøyde.

Anbefales!

Vi har en Renault Grand Scenic. Den har plads til 7 personer, men de to sæder ligger nedfældt i bagagerummet, så til dagligt har vi 5 pladser. Med 5 sæder så er der et stort bagagerum - med de 2 ekstrasæder oppe er der plads til væsentligt mindre bagage. Bilen er god at køre og alle mand sidder højt i bilen - det er børn glade for. Har ESP og antispinn men ikke 4 hjulstræk. Hos os var ESP et must da vi skiftede bil sidst, det er helt suverænt på glat vinterføre. - Kan anbefales.

Har dere noen grense for hvor gammel den skal være? Helt ny eller?

Jeg hadde personlig ikke valgt Vitara. Vi har en helt ny på jobben og jeg er ikke fornøyd med å måtte bytte Toyota rav4 med Vitara.

Den støyer veldig inne i kupeen, gulvene foran "rister". Får liksom følelsen av at det er en "billigbil".

Takk for tips!:-) Jeg personlig synes ikke Vitara'en er særlig fin av utseende, heller...: Skal absolutt bringe dette videre til han som "tror" han er sjefen:-) *hehe*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...