Gå til innhold

Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke så tøff

Hei! er en jente på 25 år med en gutt på syv, jeg er nå blitt alenemor og jeg vurderer en tur til syden.Siden jeg fikk barn ganske tidlig har jeg ikke venninner med barn enda...så det er ikke så lett å finne noen å reise sammen med..noen som har erfaringer med det å reise alene med ett barn?har bare vært i Hellas før og vi tenker nå på Mallorca.Kunne tenke meg å reise lengre vekk men er skeptisk..Er det høy kriminalitet på Mallorca?tenker på Madeleine saken, er det mange galninger på disse stedene som kan merke seg en ung dame med ett barn?eller er det egentlig ikke værre enn å være i oslo?ting kan jo skje overalt...

Håper noen har erfaringer og kan gi meg noen råd om dette..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287141-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alcudia på Mallorca er et eldorado for småbarnsfamilier. Og så er det trygt i forhold til bading - langgrunn strand. Det er jo også noe å tenke på når du er alene med en sjuåring.

Om du drar på Sunwingsenteret der, har du også tilbud om barneklubb som gjør at du får et par timer fri hver dag, + at det er barneunderholdning på kvelden/minidisco. Senteret (som består av flere hoteller) ligger rett på stranda.

Har ikke hørt om noe kriminalitet der, men tyveri osv. er det nok der som alle andre steder (inkl. Norge). Fordi det er et typisk småbarnsfamiliested slipper du også horder av fulle ungdommer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287141-erfaringer/#findComment-2304752
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...