Gjest Mamma og datter Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Har dere opplevd at tenåringen deres har lett for å besvime? Min har gjort det tre ganger, knappe tre år siden første gang. Første gang og nå i sommer ble mange blodprøver tatt og blodtrykk fordi vi gikk til legen. Det var det som ble gjort. Fant ikke noe galt og fikk bare beskjed om at: mange unge jenter besvimer. Skal vi slå oss til ro med dette? 0 Siter
Gjest Mor til tenåring Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Sønnen min har besvimt 2-3 ganger. Han er 13. Dette har skjedd i løpet av de to siste årene. Tror det bare er blodtrykksfall da han har reist seg brått opp. 0 Siter
Sofline Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg vil anta det er blodtrykksfall. Hva er blodtrykket hennes? 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 jeg var selv mye svimmel og trodde jeg skulle besvime (jeg stoppet da det begynte å svarte litt for meg og holdt meg fast i noe så jeg besvimte aldri) pga lav blodprosent/jernmangel/noe sånt. Fikk dette pga jeg fikk mensen tidlig osv osv... Er det mulig at ungen har diabetes? Da er jo ofte blodsukkeret rotete og det KAN man gå i bakken av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.