Gå til innhold

kutte ut 'meldinger'?


Gjest Dikkedakke

Anbefalte innlegg

Gjest Dikkedakke

Lurer på...dere kuttet ut småprat, hvorfor ikke kutte ut meldinger? Hva har det egentlig på et forum for helse å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    18

  • Grip

    11

  • birdie

    9

  • livato

    9

Mest aktive i denne tråden

Hadde vi ikke hatt meldinger så hadde forumene; åpent forum, sexualitet og psykiatri blitt overbelastet! Så derfor! De erstatter kanskje bittelitt småprat *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dikkedakke

Hadde vi ikke hatt meldinger så hadde forumene; åpent forum, sexualitet og psykiatri blitt overbelastet! Så derfor! De erstatter kanskje bittelitt småprat *S*

Da hadde kanskje alt som i dag er på meldinger forsvunnet fordi de som skriver meldinger hadde forsvunnet? jeg tror ikke at de hadde dukket opp på andre forum, for det de skriver hadde ikke 'passet' der.

Det som ofte glemmes er at dette er et sted for helse, ikke for å si 'hei' og 'hvordan går det'- greier...

Det 'sosiale' på DOL forsvant med småprat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde kanskje alt som i dag er på meldinger forsvunnet fordi de som skriver meldinger hadde forsvunnet? jeg tror ikke at de hadde dukket opp på andre forum, for det de skriver hadde ikke 'passet' der.

Det som ofte glemmes er at dette er et sted for helse, ikke for å si 'hei' og 'hvordan går det'- greier...

Det 'sosiale' på DOL forsvant med småprat....

Sånne dakker (saker) dikker man ikke med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde kanskje alt som i dag er på meldinger forsvunnet fordi de som skriver meldinger hadde forsvunnet? jeg tror ikke at de hadde dukket opp på andre forum, for det de skriver hadde ikke 'passet' der.

Det som ofte glemmes er at dette er et sted for helse, ikke for å si 'hei' og 'hvordan går det'- greier...

Det 'sosiale' på DOL forsvant med småprat....

Men siden vi ikke får kakle videre på småprat tar vi det på meldinger! Blir meldinger borte kakler vi videre på andre fora! De ga oss et tilbud, vi prøvde, og vi likte det! Vi traff venner, likte de, ble glade i noen, skydde andre som pesten, men småprat var småprat....Og plutselig tok de det bort! Grrrr............ :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dikkedakke

Men siden vi ikke får kakle videre på småprat tar vi det på meldinger! Blir meldinger borte kakler vi videre på andre fora! De ga oss et tilbud, vi prøvde, og vi likte det! Vi traff venner, likte de, ble glade i noen, skydde andre som pesten, men småprat var småprat....Og plutselig tok de det bort! Grrrr............ :-(

Nettopp! De tok vekk småprat fordi all 'småpraten' hadde tatt overhånd. De ønsket endel brukere vekk for å bli mer 'stuerene'. Hvorfor da ikke gjøre det 100% og kvitte seg med de resterende som ikke skjønte at de var uønsket her? Det ordner de ved å fjerne 'meldinger', og evnt 'åpent forum'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp! De tok vekk småprat fordi all 'småpraten' hadde tatt overhånd. De ønsket endel brukere vekk for å bli mer 'stuerene'. Hvorfor da ikke gjøre det 100% og kvitte seg med de resterende som ikke skjønte at de var uønsket her? Det ordner de ved å fjerne 'meldinger', og evnt 'åpent forum'.

Hmm... Hva med å fjerne Livssyn i samme eininga, da - og forum for Data?

Altså: tror ikke du har rett i at brukerne av Meldinger er uønskede på DOL. Det er nok av tilfeller der Anker'n og webbis blander seg inn i tråder på disse foraene, og da ikke for å irettesette noen. Og dersom du tar et søk på tilfeldige nick blant gjengangerne på Meldinger vil du se at de fleste (samtlige?) også er svært produktive på andre fora. De kommer til og med opp med både gode spørsmål og ikke minst vettuge svar!

Og du mener vel ikke (som Vincent og conan) at det er BRUKERNE som er uønskede her? Hvem skal da se på all den fordømte reklamen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dikkedakke

Hmm... Hva med å fjerne Livssyn i samme eininga, da - og forum for Data?

Altså: tror ikke du har rett i at brukerne av Meldinger er uønskede på DOL. Det er nok av tilfeller der Anker'n og webbis blander seg inn i tråder på disse foraene, og da ikke for å irettesette noen. Og dersom du tar et søk på tilfeldige nick blant gjengangerne på Meldinger vil du se at de fleste (samtlige?) også er svært produktive på andre fora. De kommer til og med opp med både gode spørsmål og ikke minst vettuge svar!

Og du mener vel ikke (som Vincent og conan) at det er BRUKERNE som er uønskede her? Hvem skal da se på all den fordømte reklamen..?

Fortsatt står det samme igjen, er dette en helsekanal, eller en kanal for å sende hverandre massevis av meldinger? De som trenger å snakke om vær og vind kan jo gjøre det andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! De tok vekk småprat fordi all 'småpraten' hadde tatt overhånd. De ønsket endel brukere vekk for å bli mer 'stuerene'. Hvorfor da ikke gjøre det 100% og kvitte seg med de resterende som ikke skjønte at de var uønsket her? Det ordner de ved å fjerne 'meldinger', og evnt 'åpent forum'.

Da forflytter vi oss videre til andre fora, sånn er det bare! Og skal de stenge oss alle ute så får de jo bare kose seg videre både Hjemmet og Orklagruppen, men *sukk* savner både småprat, gamle DOL, Simen og Anker jeg! Ja det var tider det! *mimrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt står det samme igjen, er dette en helsekanal, eller en kanal for å sende hverandre massevis av meldinger? De som trenger å snakke om vær og vind kan jo gjøre det andre steder.

Hovedformålet med Doktoronline er som du sier helse. Men hvor står det skrevet at det ikke er en plass å diskutere "vær og vind" også? Det ser ut for meg at Doktoronline fyller flere formål, og det er jo kjempebra. Er du motstander av at folk er for sosiale her inne eller? Sånn som det er nå, så ser det ut til å fungere fint, men du har sikkert noen gode poeng som jeg ikke klarer å se.

Vil du fortelle litt nærmere hva som tilsier at en plass der det diskuteres helse, ikke kan diskuteres andre ting også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt står det samme igjen, er dette en helsekanal, eller en kanal for å sende hverandre massevis av meldinger? De som trenger å snakke om vær og vind kan jo gjøre det andre steder.

Må det ene utelukke det andre, da? Det er vel mye god helse i å være sosial, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det ene utelukke det andre, da? Det er vel mye god helse i å være sosial, eller?

Ja akkurat det mener jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedformålet med Doktoronline er som du sier helse. Men hvor står det skrevet at det ikke er en plass å diskutere "vær og vind" også? Det ser ut for meg at Doktoronline fyller flere formål, og det er jo kjempebra. Er du motstander av at folk er for sosiale her inne eller? Sånn som det er nå, så ser det ut til å fungere fint, men du har sikkert noen gode poeng som jeg ikke klarer å se.

Vil du fortelle litt nærmere hva som tilsier at en plass der det diskuteres helse, ikke kan diskuteres andre ting også?

Helse? Ikkje fan. Hovudpoenget med denne saiten er pisspreik, rabiate meldingar og diskusjonar om vær og vind, koseprat og tullprat, fylleprat og sinnsjuk kverulering. Men helse? Ikkje fan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt står det samme igjen, er dette en helsekanal, eller en kanal for å sende hverandre massevis av meldinger? De som trenger å snakke om vær og vind kan jo gjøre det andre steder.

De tilbød oss et gratis tilbud som vi likte, vi ble avhengige av det tilbudet, nå kan de ikke bare komme her som om det skulle være mafiaen og ta det fra oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det ene utelukke det andre, da? Det er vel mye god helse i å være sosial, eller?

Er det meningen at man skal sitte her og diskutere fotsopp natten lang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helse? Ikkje fan. Hovudpoenget med denne saiten er pisspreik, rabiate meldingar og diskusjonar om vær og vind, koseprat og tullprat, fylleprat og sinnsjuk kverulering. Men helse? Ikkje fan.

Ok,ok, jeg prøvde bare å være LITT enig med Dikedakke. (psst, hviske, tiske, jeg vet jo at det er sånn som du sier)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meningen at man skal sitte her og diskutere fotsopp natten lang?

Det spørsmålet burde du vel strengt tatt stilet til opphavsmannen til denne tråden, eller? Kan ikke se at du og jeg er så fryktelig uenige (i akkurat denne saken, vel og merke)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helse? Ikkje fan. Hovudpoenget med denne saiten er pisspreik, rabiate meldingar og diskusjonar om vær og vind, koseprat og tullprat, fylleprat og sinnsjuk kverulering. Men helse? Ikkje fan.

Har du vært innom absolutt alle fora? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tilbød oss et gratis tilbud som vi likte, vi ble avhengige av det tilbudet, nå kan de ikke bare komme her som om det skulle være mafiaen og ta det fra oss!

Nei hør nå her: Jeg er mafiaen, og har ikke tenkt å ta dette fra oss. Og Dikkedakke skjønner nok snart at meldinger er det som kommer til å stå igjen, når alt det andre er forsvunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørsmålet burde du vel strengt tatt stilet til opphavsmannen til denne tråden, eller? Kan ikke se at du og jeg er så fryktelig uenige (i akkurat denne saken, vel og merke)..

Jeg kan ikke huske at vi har vært uenige om noe som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...