Gå til innhold

kutte ut 'meldinger'?


Gjest Dikkedakke

Anbefalte innlegg

Puh, jeg får da vel aldri bilder..."hva er det de har, og ikke jeg?"...

Men jeg har jo bilde av deg da..ingen dårlig trøst det, skjønner du.

Aner ikke! Send meg et bilde og du får svar! Fan der ble jeg jammen utestengt igjen! Ny sofanatt *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    18

  • Grip

    11

  • birdie

    9

  • livato

    9

Mest aktive i denne tråden

Aner ikke! Send meg et bilde og du får svar! Fan der ble jeg jammen utestengt igjen! Ny sofanatt *sukk*

Jaja, hva skal en si til det da? Utestengt? Han må ha godt med damer den karen som stenger ute amiga, synes nå jeg. Men jeg har vansker med å formulere meg, litt brisen skjønner du..burde egentlig ta kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der går rykter om at du stundom er på forum for seksualitet?

Joda jeg detter innom forum 4 av og til! Men det er så vidt jrg tør..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skål da. Jeg har tenkt å gi meg med drikkingen for i kveld og kanskje gå tidlig til sengs. Går du på rødvin?

Nei, fulloktan! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fulloktan! *S*

Kjære venn.

Jeg må nå innse at jeg har hensatt meg i en situasjon der jeg ikke lengre er i stand til å konversere deg (eller andre). Du må ha meg unnskyldt for at jeg nå trekker meg tilbake for så å oppstå med ny energi i morgen. Ha en etter omstendighetene god natt der på sofaen og drikk i minnelighet med dine omgivelser. Sov søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg detter innom forum 4 av og til! Men det er så vidt jrg tør..........

-og apropos det: hva er egentlig det tredje nicket ditt..? Jeg har gitt opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, hva skal en si til det da? Utestengt? Han må ha godt med damer den karen som stenger ute amiga, synes nå jeg. Men jeg har vansker med å formulere meg, litt brisen skjønner du..burde egentlig ta kvelden..

Han er sur og vonbråten, jeg hadde to menyer som skulle oversettes, jeg bruker pc til det! Så ble han plutselig pottesur igjen for at jeg hadde prukt maskina mer enn han og at han hadde vaska mer en meg!

Jeg overlot maskina til han og han chatta i veg med noen kompiser han kunne ha truffet for de bor 2-3 km unna! Og dette bare for å hevne seg på meg som ikke har vært i hjemlandet på snart 2 år! Ikke lett dette nei, men jeg blir forbanna! grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære venn.

Jeg må nå innse at jeg har hensatt meg i en situasjon der jeg ikke lengre er i stand til å konversere deg (eller andre). Du må ha meg unnskyldt for at jeg nå trekker meg tilbake for så å oppstå med ny energi i morgen. Ha en etter omstendighetene god natt der på sofaen og drikk i minnelighet med dine omgivelser. Sov søtt.

Ja sofaen blir det neste som vanlig *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-og apropos det: hva er egentlig det tredje nicket ditt..? Jeg har gitt opp!

Hysj: (wild pussy) ikke nevn det mer i tilfelle at noen skulle snike innom her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Jepp, vi er kommet for å bli! Og vi kan sikkert få jobb som webmaster her også, sånn at det er VI som lager reglene. (For de må jo bli gankse trøtte og overarbeidede, de som allerede er her, ikke sant?)

Hadde vært greit om dere holdt slike uhyre seriøse diskusjoner til forum for meldinger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært greit om dere holdt slike uhyre seriøse diskusjoner til forum for meldinger:-)

Det er lett og miste kontroll en sein lørdagskveld. Men nå var nå jeg den første som tok til vett, og gikk og la meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helse i hver melding, enser jeg en misunnelse her? eller er det oralvokteren som titternder gardina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...