Gå til innhold

kutte ut 'meldinger'?


Gjest Dikkedakke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    18

  • Grip

    11

  • birdie

    9

  • livato

    9

Mest aktive i denne tråden

Nei hør nå her: Jeg er mafiaen, og har ikke tenkt å ta dette fra oss. Og Dikkedakke skjønner nok snart at meldinger er det som kommer til å stå igjen, når alt det andre er forsvunnet.

- og hvis ikke så har man jo alltids Webmasterforum der man kan herpe en og annen tråd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært innom absolutt alle fora? ;-)

Nei, min kjære, det må innrømmes. Her er det kun åpen det går i, også litt webmaster av og til og litt livssyn hvis jeg har helse til det. Meldinger også, selvsagt, jeg leser jo skamløst andres meldinger hvis det passer. Men noe helsefora har jeg aldri registrert.

Jeg vet jo at de finnes, disse helsegreiene, men frekventerer dem aldri. Burde jeg det? Jeg har jo litt slark i ene knehasen, men eller i brukbart hold.

Er du mye på disse helsesakene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hør nå her: Jeg er mafiaen, og har ikke tenkt å ta dette fra oss. Og Dikkedakke skjønner nok snart at meldinger er det som kommer til å stå igjen, når alt det andre er forsvunnet.

Ja da får vi bar stole på deg! Hva har du og true med Hjemmet og Orkla da? Og resten av smågruppene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlem av korttidsminneforeninga, kanskje? Eller er det slik at det nynorsk-Grip skriver ikke vedgår bokmål-Grip..?

http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=screen&id=622393

jaja, eg ser jo det. Eg måtte ut akkurat då du posta det gode innlegget ditt. Eg skulle jo replisert, men no er saka gamal og uaktuell og det er seint. Eg trur ikkje vi orkar å ta opp den tråden no,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- og hvis ikke så har man jo alltids Webmasterforum der man kan herpe en og annen tråd..

Jepp, vi er kommet for å bli! Og vi kan sikkert få jobb som webmaster her også, sånn at det er VI som lager reglene. (For de må jo bli gankse trøtte og overarbeidede, de som allerede er her, ikke sant?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja, eg ser jo det. Eg måtte ut akkurat då du posta det gode innlegget ditt. Eg skulle jo replisert, men no er saka gamal og uaktuell og det er seint. Eg trur ikkje vi orkar å ta opp den tråden no,

Høh! Feig, det er det du er! :oÞ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meningen at man skal sitte her og diskutere fotsopp natten lang?

Hallo?

Fotsopp går enten under forumet "Hud og hår" eller "Allmennmedisin"!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh! Feig, det er det du er! :oÞ

Det trikset virker kun på meg hvis det utføres av vakre kvinner. Er du en vakker kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da får vi bar stole på deg! Hva har du og true med Hjemmet og Orkla da? Og resten av smågruppene?

Jeg utfører aldri "dirtywork" selv. Jeg sender et par bulldoger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, min kjære, det må innrømmes. Her er det kun åpen det går i, også litt webmaster av og til og litt livssyn hvis jeg har helse til det. Meldinger også, selvsagt, jeg leser jo skamløst andres meldinger hvis det passer. Men noe helsefora har jeg aldri registrert.

Jeg vet jo at de finnes, disse helsegreiene, men frekventerer dem aldri. Burde jeg det? Jeg har jo litt slark i ene knehasen, men eller i brukbart hold.

Er du mye på disse helsesakene?

Mei jeg er aldri på helsehold! Holder meg på de andre fora jeg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei vi kan jo skåle! ;-)

Skål da. Jeg har tenkt å gi meg med drikkingen for i kveld og kanskje gå tidlig til sengs. Går du på rødvin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trikset virker kun på meg hvis det utføres av vakre kvinner. Er du en vakker kvinne?

But of course! Hadde det ikke vært for at fotografier ikke yter min sjarm og utstråling rettferdighet (sic) skulle jeg jammen ha sendt deg et sannhetsbevis aldeles pronto.

*geiper en gang til for sikkerhets skyld*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mei jeg er aldri på helsehold! Holder meg på de andre fora jeg! :-D

Der går rykter om at du stundom er på forum for seksualitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trikset virker kun på meg hvis det utføres av vakre kvinner. Er du en vakker kvinne?

Har du enda ikke fått bilde av henne? Æddabedda! Jeg har bilde jeg! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, min kjære, det må innrømmes. Her er det kun åpen det går i, også litt webmaster av og til og litt livssyn hvis jeg har helse til det. Meldinger også, selvsagt, jeg leser jo skamløst andres meldinger hvis det passer. Men noe helsefora har jeg aldri registrert.

Jeg vet jo at de finnes, disse helsegreiene, men frekventerer dem aldri. Burde jeg det? Jeg har jo litt slark i ene knehasen, men eller i brukbart hold.

Er du mye på disse helsesakene?

Neida, ta heller skamløst i andres meldinger du!! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du enda ikke fått bilde av henne? Æddabedda! Jeg har bilde jeg! *S*

Puh, jeg får da vel aldri bilder..."hva er det de har, og ikke jeg?"...

Men jeg har jo bilde av deg da..ingen dårlig trøst det, skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utfører aldri "dirtywork" selv. Jeg sender et par bulldoger.

Ikke på meg vel som den drevne Doleren jeg er!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...