Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt et nytt og bedre liv, og er bl.a. i svømmehallen to ganger i uken tidlig på morgenen, jeg drar før ungene har stått opp. Men de er jo våkne når jeg kommer tilbake da. Idag var storebror på snart tre oppe og spiste frokost da jeg kom, og jeg ropte bare hei til han og gikk inn på badet til min samboer som var der med lillesøster, og snakket iltt om løst og fast. Bl.a. hvor langt jeg hadde svømt og hvor mange andre som var der osv. Så nevnte jeg vel i en liten bisetning at jeg noen ganger følte meg som en hval sammen med noen av de andre.

Resten av morgenen forløp som vanlig, sambo dro på jobb og jeg stelte ferdig ungene og skulle kjøre eldste i barnehagen. Da kom det ettertenksomt fra baksetet:

"Mamma, har du svømt i vannet sammen med hvalene?"

Hehe, jeg måtte le, lurer på hva han har spekulert og sett for seg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287256-lange-%C3%B8rer-og-barnemunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...