Gå til innhold

Tisselaken, hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi brukte tisselaken ganske så lenge. Dette var for å beskytte de nye dyre madrassene lengst mulig. Både mot oppkast og andre ting...

:)

Vi kjøpte tynne overmadrasser og la over, så ble det ikke klamt i det hele tatt.

'Vi kjøpte tynne overmadrasser og la over, så ble det ikke klamt i det hele tatt.'

Det var lurt!

Annonse

Frøken snupp har det fortsatt 3 år etter bleie slutt. Aldri har hun tisset på seg

om natten.

Men vi har det på til henne pga at hun blør nese blod

nå og da. Og ved eventuelt oppkast som er noen få ganger i løpet

av året.

Tror ikke det er noe klamt nei..

Tenker du på sånn:

''Hmmm. Hvordan quoter man?''

Kopier det du vil quote og lim det inn i svarruta og sett på '' på hver side. Altså ikke anførselsteg ", men to ' som er på samme tasten som * ved siden av æ'en. :o)

''Kopier det du vil quote og lim det inn i svarruta og sett på '' på hver side. Altså ikke anførselsteg ", men to ' som er på samme tasten som * ved siden av æ'en.''

Prøver meg på quoting :o)

Hei.

Man kan også kjøpe en slik lite laken som man legge midt i senga.

Den er ikke av plast.Og når barnet har tisset seg ut,skifter man denne.

Trur det er ganske mange slike i en pk.

Trur det er slikt man bruker på sykehuset.

Det er en venninne av meg som bruker slik.

Jeg bruker tisselaken til jenta mi og hun er 5 år.

Uhell skjer ennå med henne.

Annonse

Vi må snart til å prøve med bleieslutt om natta for minstejenta på 3,5 år nå.

Jeg lånte faktisk tisselaken da de to eldste hadde sine bleiesluttperioder, så jeg må få kjøpt et nytt. Hvor kjøper man det tro?

Ser for meg et sånt lite, som en legger midt i senga.

Jeg lånte faktisk tisselaken da de to eldste hadde sine bleiesluttperioder, så jeg må få kjøpt et nytt. Hvor kjøper man det tro?

Jeg kjøpte akkurat på Princess, i metervare.

Kjøp heller på apoteket. Det er slike som de bruker på sykehuset.

De kan legges oppå lakenet hvis det er stor sannlynlighet for at det kommer noe, eller under hvis det helst skal skjules.

Plastlakenene fra princess liker jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...