Gå til innhold

Hvor finne bilstoltester/hvilket bilsete har du?

Anbefalte innlegg

Jeg har to gutter på 3,5 og 5,5 år og begge bruker Recaro bilstol. De bruker bilens sele og 5 åringen sitter veldig godt.

Men 3,5 åringen er tynn og lang (16kg) og jeg synes ikke selen ligger godt over skuldrene hans. Nå ønsker jeg å kjøpe ny stol til han, men hvilken velger jeg.

hvilken har dere og hvorfor??? (tenker på dere som har bilstol nr 2 til barnet, altså ikke de som bruker "babybilstolen"

Fortsetter under...

Gjest også en mamma

Vi bruker også Recaro og har brukt det i snart 4 år. Vi er veldig fornøyde med det. Eldste begynte med Recaro 2 1/2 år gammel og er nå snart 6 1/2. Yngste fikk sitt da hun var knapt 3 år gammel. Vi ser at setene kan brukes lenge ennå, har mye å gå på i justeringer. Jeg kan ikke skjønne at noen vil bytte vekk Recaro! :-)

Om ungen er tynn skal ikke ha noe å si i forhold til om beltet ligger godt. Kanskje dere må sjekke høydejusteringen på setet, kanskje det er for høyt innstilt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...