Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som veit om det er mulig å få tak i andre øyelapper enn 3M sine? Det kan se ut som om sønnen min kan ha en tendens til å reagere på limet i dem noen ganger...Siden han skal bruke lapp på øye veldig lenge er det greit å prøve med en annen type...

Skrevet

har du hørt på apoteket?

ja...men hun jeg snakket med sa at de da måtte bestille...Jeg veit jeg har sett et sted tidligere på nettet hvor man kan bestille men husker ikke hvor det var....

Gjest Disse har vi gått over til
Skrevet

Min datter bruker "blanke" lapper som festes på innsiden av brilleglasset. De har hun fått hos øyenlegen. Vet ikke hvor langt i prosessen dere er kommet, men for henne var det befriende å kunne gå over til disse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...