Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikea har vel noen rimelige varianter. Ellers har de vel slikt i leketøybutikker og kanskje på Europris og Jysk?

Når det gjelder slike ting til barn så risikerer en ofte at pappesken er mer interessant enn selve produktet. Og hva gir vel mer lykke en et teppetelt med puter inni og en mor som syns det er helt greit? Er noe litt Albert Åbergsk over det. Ser for meg han pappaen med en mugge saft og nystekte boller.

Min datter var også helt vill etter slike telt, og hver gang vi var på IKEA lekte hun inni dette teltet. Det er jo svært billig på IKEA (59,- tror jeg) så jeg kjøpte med meg et en gang vi var der.. Kom hjem og slo det opp og siden har ikke jenta vært inni teltet... ;-)

Min datter var også helt vill etter slike telt, og hver gang vi var på IKEA lekte hun inni dette teltet. Det er jo svært billig på IKEA (59,- tror jeg) så jeg kjøpte med meg et en gang vi var der.. Kom hjem og slo det opp og siden har ikke jenta vært inni teltet... ;-)

Hahahaha :D

Høres helt ut som min gutt, det der. Han var helt vill etter en barnebok han fant i dagligvarebutikken. Jeg kjøpte den, siden han var så utrolig entusiastisk. Så snart vi kom hjem hadde han ikke annet enn forakt for den og jeg får ikke åpne den en gang :P

Annonse

IKEA har flere typer telt. Men ikke regn med at du slipper teppetelt likevel. Vi har IKEA-telt stående fast oppe, men har likevel rett som det er teppetelt i stuen. Noe som kan være litt upraktisk når vi skal spise middag og alle spisestolene er teltbein.

Jeg støtter meg til de som sier Ikea jeg, teltet der er helt fint og greit og man trenger ikke å føle seg snytt dersom det plutselig ikke blir lekt så mye med! Jeg hadde nesten blitt litt sur hvis jeg kjøpte et silketelt til 800 som omtrent ikke ble brukt....

Dessuten når det gjelder å leke telt under tepper og sånn, så er jo halve moroa å bygge teltet selv! Det blir aldri helt likt, og man må streve og bale litt for å få det til, og det er joen stor del av leken! Ikke bare det å sitte inni etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...