Gå til innhold

hva skal dere ha til middag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Råstekte rotgrønnsaker (persillerot, potet, gulrot) med urter. Stekt kyllingbryst til med saus av kesam og urter.

nam. og lett og lage.

''saus av kesam og urter''

Hvordan lager du sausen?

Jeg er så lei de sausene vi pleier og ha, men så var det denne fantasien og kreativiteten da ;o)

Annonse

Gjest linnea24

[quote name=Shira :o)' timestamp='1191584619' post='3689225]

Det er givendes med nye spennendes innslag i hverdagen ;o)

Er jeg virkelig på hugget, slår jeg til med en hjemmelaget pizza i morgen.

Tandorri chicken med nan brød.Kjøper ferdig saus på glass(toro)blander inn stekt kyllingfilet og grønnsaker etter smak.

fuji1365380447

[quote name=Shira :o)' timestamp='1191582282' post='3689199]

''saus av kesam og urter''

Hvordan lager du sausen?

Jeg er så lei de sausene vi pleier og ha, men så var det denne fantasien og kreativiteten da ;o)

Tar vanlig kesam og krydrer med hakkede urter, sitron, salt, pepper osv.

Serverer bare sausen kald.

Annonse

Gjest Dr Grey:o)

I dag skal vi ha fondue og raclette. Små svinefileetbiter i fonduen og skuffer under med raclette, der har vi bogskinke, pølser, ost, løk, minimais, sopp, paprika osv. Ved siden av har vi bakt potet og grill og hvitløkssmør...

Kjempegodt og veldig kos, ungene elsker det og vi benker oss foran IDOL og lager vår egen mat foran TV'en.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...