Gå til innhold

er fustrert åver å tisse pa meg av og til

Gjest kjeltin

Anbefalte innlegg

Gjest kjeltin

hei jeg er en gutt på 32år jeg har vert plaget åver at jeg har tisset på meg en son gang i blant men det er ikke så ofte men nor det sjer så sjer de å og da komer det så detholer og jeg klarer ikke å knipe i gjen heller. jeg har snakka med lege og har fot sjekka meg her og der men ingen ting er gale med meg. ja jeg føler det slik at di tror at jeg ret og slet tisser på meg med vilje ja son føles det da. men du det jeg lurer lit på å som jeg har tengt en del på i det siste det er å byne med bleier i gjen så jeg sliper å vere så engstelig for at jeg skel son pluselig fine på å tise på meg så går det i bleia i stedet. men osen er det å gå med bleier da å er di gode å gå med. det kan da ikke vere vanskeligere å gå med bleie for os manfolk som det er for jenter da. jeg orker bare ikke mere nå så jeg trur jeg vil byne bed å ha på meg bleie men hva skal jeg hjøre eller hv burte jeg jøre. har har dette sån siden jeg var ganske liten men ikke så ofte da ok. har du noen godr råd du kan hi meg.takker på forhond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

Gjest Kanakkas

Klart du blir frustrert...

Jeg syns du skal skaffe de beskyttelse til bruk om natten, så får du fri fra bekymringene en stund http://tena.no/Mann/Produkter/Product-sortiment/ Uansett hvorfor dette skjer, er det ubehagelig, og du kan gjøre det enklere for deg selv med å være i forkant.

Håper du snart lykkes med å bli kvitt problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...