Gå til innhold

leggetid for 3klassing

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Mine går i 2. og 4. klasse og på hverdager legger de seg rundt kl. 20:30. Minsta sovner ganske fort som regel, eldsten ligger og leser til klokka er 21 og sovner så ganske fort etter det.

I helgene (fredag og lørdag) har vi begynt å se Idol og Skal vi danse sammen så da er de oppe til kl. 21, de får ikke se avstemningen som er etter nyhetene.

Annonse

Gjest Coriolis

Vår 3.klassing har forhandlet seg fram til en 30 min senere leggetid enn broren på 5, og legger seg nå senest 20:30. Hun er da opplagt til kl 6:30-7:00 neste morgen.

2030-2100 på hverdager, noen ganger leses det til 21.15. I helgene varierer det veldig, som regel ikke før 22.

Han legger seg ca 20.30, men det hender ofte at klokka blir nærmere 21 også.... I teorien skal han sovne før ni....

En sjelden gang blir den 21.30 også.

Vi står opp ca klokka 7 på hverdager.

I helgene legger han seg en gang mellom 21 og 22. Nå i høstferien har han sovet til 8-9 om morgenen. Det var hardt i dag!!!!!

Vår eldste går i 3. klasse, og hun er i seng ca. kl. 19.30 på skolekvelder (og som regel ellers også).

Hun får lov til å lese på senga så lenge hun vil, og det kan bli ganske lenge. Så lenge hun våkner greit dagen etter og er i fin form, synes jeg det er greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...