lililja Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Heisann, jeg sitter å leter etter historier for barn i samme sjanger som pannekaken. Historier der handlingen gjentar seg. Skal bruke disse historiene med barn fra 3-7 år. ER det noen som vet hva denne type fortellinger heter? Tusen takk for svar om noen vet... 0 Siter
Juliansmamma Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Hei. Jeg tror det går under regle/formel-eventyr. Les mer her http://no.wikipedia.org/wiki/Eventyr 0 Siter
AAA Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Den Lille Larven Aldrimett er fin syns jeg. 0 Siter
Gjest moren til jente på fem Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Har lest et eventyr som heter pepperkakegutten. Det minnet om pannekaka 0 Siter
Gumman Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Har akkurat lest denne for mine barn; Trollungen Romle vil ikke legge seg (Kari Grossmann). Der blir Romle jaget av sopelimen, som blir brent av ilden, som blir slukket av vannet osv...... Helt i Pannekake-stilen og med veldig morsomme tegninger. Lånt på biblioteket. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Har akkurat lest denne for mine barn; Trollungen Romle vil ikke legge seg (Kari Grossmann). Der blir Romle jaget av sopelimen, som blir brent av ilden, som blir slukket av vannet osv...... Helt i Pannekake-stilen og med veldig morsomme tegninger. Lånt på biblioteket. Romle er kjempesøt! Den skulle vi gjerne hatt i nyutgave for de vi har er så utslitte at de knapt henger sammen. 0 Siter
cizz Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Hmm, jeg tenkte på geitekillingen som kunne telle til ti jeg.... Den er jo gøy? 0 Siter
morsan Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans http://www.barnebok.no/middle.asp?page_id=1001&puel_id=1180 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.