Gå til innhold

Middagsmat idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hva skal dere ha til middagsmat på en vanlig tirsdag?

Vi skal ha pannekaker.

Skrevet

Åh...... Det har jeg ikke tenkt på en gang :-( Tipper på det må bli noe som tiner fort, for jeg har naturligvis ikke tatt opp noe fra fryseren. Forsøker å bli flinkere til å ikke gå innom butikken for å kjøpe middag, når vi egentlig har fryseren full av mat.

Kjøttboller, pasta, fløtesaus og noen grønnsaker går jo kjapt og er godt likt hjemme.

Skrevet

Tenker vi skal ha fiskepinner i dag - lenge siden sist. Med poteter, gulrøtter og linsestuing à la Lillemus :-)

Skrevet

Fikk en pakke kyllingvinger fra Prior. Så da blir det kyllingvinger og pommes frites. Grønnsaker blir en overraskelse. Ikke jeg som skal lage mat i dag:-)

Skrevet

I dag skal vi ha fiskegryte med karri og banan.

Oi - det hørtse spennende ut! Hvordan lager du det? ble litt opphengt i den bananen ;-)

Skrevet

Vi skal ha årets første fårikål i dag. Gleder meg.

Skrevet

Oi - det hørtse spennende ut! Hvordan lager du det? ble litt opphengt i den bananen ;-)

Har oppskriften hjemme, skal se om jeg husker å skrive den inn i kveld. Det høres litt rart ut med banan, men det er faktisk veldig godt.

Skrevet

Det er bare jeg og de to yngste som skal ha middag i dag.

Fant en frossen kylling i fryseren, koker litt ris og varmer kyllingen sammen med noen wokgrønnsaker tenker jeg. Fort og greit.

kjerringskinn
Skrevet

Planen var blomkål og brokkolisuppe med rester av pizza fra i går ved siden av, men så ble jeg litt fristet av pannekakene dine da.

Spørs om ikke suppe utsettes til i morgen :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Blir bare meg hjemme til middag i dag, så jeg har kjøpt pastasalat fra meny i dag.

Gjest Vekten87
Skrevet

jeg tenkte å ha lapskaus, men gubben grein seg til pizza så blir vel det i dag.. men blir sein middag i dag så blir en kosekveld:) får heller ta lapskausen i morgen...

Skrevet

Middag og middag fru Blom. Jeg har ikke handlet til i dag, men har kjøttdeig, og håper å finne noe pasta til, og saus :)

Skrevet

jeg tenkte å ha lapskaus, men gubben grein seg til pizza så blir vel det i dag.. men blir sein middag i dag så blir en kosekveld:) får heller ta lapskausen i morgen...

Hei.

Lager du hjemmelaget lapskaus da?

Det skal vi ha til søndagen og jeg gleder meg allerede. :-)

Skrevet

Det er bare jeg og de to yngste som skal ha middag i dag.

Fant en frossen kylling i fryseren, koker litt ris og varmer kyllingen sammen med noen wokgrønnsaker tenker jeg. Fort og greit.

Og det viktigste,det er kjempe godt. :-)

Gjest Vekten87
Skrevet

Hei.

Lager du hjemmelaget lapskaus da?

Det skal vi ha til søndagen og jeg gleder meg allerede. :-)

hihi nope, er en pose dame:) skikkelig dumt, har så lyst å være flink å lage fra bunnen av, men er så altfo enkelt og bruke de ferdige produktene... er inne i en ond sirkel :( hehe

Skrevet

Pasta med saus av litt fløte og blåmuggost, erter og parmaskinke. Veldig enkelt og veldig godt.

Kjæresten min skal lage middag til meg. :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...