Gå til innhold

hva slags prevensjon bruker dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Ulvinnen

Så mange fornøyde hormonspiralbrukere det var her da!

Jeg har brukt det selv, og var kjempefornøyd, helt til spiralen skulle byttes etter fem år. Jeg somlet med å få satt inn den nye, og rakk å oppleve at min totalt manglende sexlyst kom tilbake. Aldri mer hormonprevensjon for meg!

Så jeg bruker kondom og "sikre perioder". Slett ikke fornøyd med den løsningen, men har ikke funnet noe bedre :(

punky brewster

kobber spiral. etter å reagere både på p piller og minipille, turte jeg ikke å bruke hormonspiral. Den første tiden hadde jeg mensen i bortimot to uker, men nå etter to år har jeg nens ca ei uke. Så det er minus, før hadde jeg kun 3.4 dager. Har også mere mens smerter nå enn tidligere, men mtp alternativet p piller eller kondom, så er jeg fornøyd.

Annonse

Har min andre kobberspiral inne, og er kjempefornøyd! Ikke har jeg menssmerter, og ikke har jeg lang mens. Litt kraftig blødning i 2 dager og så bare pittelitt.

Og det beste av alt er at jeg slipper bivirkninger av hormoner, og jeg lar "systemet" mitt være i fred :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...