Gå til innhold

Med ettåring i Stavanger

Anbefalte innlegg

Gjest ny i Stavanger

Hei!

Jeg er relativt nyinnflytta i Stavanger, og lurer på hva i alle dager jeg skal finne på med mitt snart 1,5 år gamle barn. Vi har ikke barnehageplass, og jeg er hjemme med han. Parken vi pleide gå i er stengt, og alle lekeplassene vi oppsøker på dagtid er tomme. Er det noen som har gode tips til hvor vi kan gå så han får lekt med andre unger og får seg litt avveksling fra mor - som han begynner å bli grundig lei av... Vi er veldig mobile, men ser helst at det er noe i nærheten av Tasta, sånn at vi kan bli litt kjent med folk i nærmiljøet. Men alle tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287944-med-ett%C3%A5ring-i-stavanger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener de har mini klubb (Bygge klossen) i kirken på Vardeneset. Tror også de har noe på Bydelshuset der ute. Men usikker på hvilke dager.

Ellers er det åpen barnehage nesten midt i sentrum, som er åpen hver dag utenom fredager. Heter den Soltun åpne barnehage, tro?

Småbarns sang på frelsesarmeen kan jeg virkelig anbefale. Er også midt i byen, men sentralt om du kommer fra Tasta, uansett.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...