Gå til innhold

Barnevakt med overnatting-hvor mye betalt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det barna til nære venner av deg? I så fall ville jeg ikke tatt meg betalt i det hele tatt...

Nei absolutt ikke. Rett og slett en mor jeg har møtt i barnehagen som lurte på om jeg var intressert i å tjene litt ekstra penger.

Venners barn tar man selvfølgelig ikke betalt for å ha, det er jo bare koselig

Annonse

Gjest 500 mener jeg. ikkje mindre...

500,-

har selv havnet i en slik situasjon, med en på 2 og en på 6.. fra 16-12.. fikk 250.. ( da kan dere selv regne ut time lønn!) det er ikke bare ,bare å passe andre sine barn altd. så jeg mener det er viktig å bet skikkelig.... man skal jo gi de kvelds,legge de, få de opp igjen, lage frokost osv.. er ikke så lett hvis man ikke er vandt til det.. jeg var 18 da jeg fikk disse barna overlevert...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...