Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet selv hvordan det er å spise sakte - er som du alltid den som er sist ferdig i middager, dvs helt til vi fikk barn :)

Kan nok ikke bruke den løsningen du foreslår her desverre- da vil morgenen bli slitsom, spesielt for lillebror. Jeg må ha med meg begge når jeg leverer storebror i barnehagen (en 2åring kan ikke være alene hjemme) og det tar opptil en time. Det vil da gå ganske lang tid før lillebror får mat. Og lar jeg han sitte til han er ferdig etter eget tempo vil nok alle dagens måltider gå i ett :)

Det er bare i ukedagene dette blir masete - i helgene er det lettere med bedre tid og to voksne. Men takk for rådet ditt likevel!

Går dere til bhg?

I så fall kan han kanskje sitte i vogna og spise?

Bare en tanke...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...