Gå til innhold

Hvilke klær til fotografering av barn, 7 og 8 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nor du liker jentene godt i selv og som de selv trives i. Ikke for stivpyntet, men ikke helt hverdagslig heller? Det trenger ikke være likt, men det er finest om det passer sammen da. Snuppa mi er kjempesøt i strømpebukse og genser i samme farge og så et seleskjørt i en mørkere, matchende farge utenpå og gjerne noe i håret som ogsp tar opp fargen i klærne.

Ikke for mange farger, minimalt med mønster. Jeg synes det er finest med litt pene hverdagsklær. Dongribukse og ensfarget genser eller t-skjorte for eksemel. Ikke akkurat orginalt da men... :-) Jeg ville ikke kledd dem helt likt, men slik at de passer sammen.

Hvis du er usikker så kan du godt ta med flere ting og bytte underveis eller få tips av fotografen om hva som passer best.

He he, tenker tilbake... Vi glemte alltid at det var fotografering på skolen eller barnehagen da jeg var liten!

Så vi har derfor en god samling av bilder av meg i varierende klær (i lekeklær og gummistøvler for eksempel!) :-)

Jeg forstår ikke hvordan det kunne skje... Fikk ikke med meg noe informasjon om bildetaking på skolen jeg? Var det jeg som skulle gi beskjed til mamma? Eller var det bare mamma som glemte det? :-)

Er imponert over hvor mye informasjon det går mellom skole/barnehage og hjemmet nå for tiden. Virker som om foreldre skal ha detaljert informasjon om alt som foregår (og det virker som unødvendig mye, i mine øyne, men nå har jeg ikke barn da, det stiller seg vel annerledes da!)

Ta på barna noe de liker å gå med, men som de kan leke i, er mitt råd! :-)

He he, tenker tilbake... Vi glemte alltid at det var fotografering på skolen eller barnehagen da jeg var liten!

Så vi har derfor en god samling av bilder av meg i varierende klær (i lekeklær og gummistøvler for eksempel!) :-)

Jeg forstår ikke hvordan det kunne skje... Fikk ikke med meg noe informasjon om bildetaking på skolen jeg? Var det jeg som skulle gi beskjed til mamma? Eller var det bare mamma som glemte det? :-)

Er imponert over hvor mye informasjon det går mellom skole/barnehage og hjemmet nå for tiden. Virker som om foreldre skal ha detaljert informasjon om alt som foregår (og det virker som unødvendig mye, i mine øyne, men nå har jeg ikke barn da, det stiller seg vel annerledes da!)

Ta på barna noe de liker å gå med, men som de kan leke i, er mitt råd! :-)

Jeg fikk inntrykk av at denne mammaen har avtalt time hos fotograven for å ta med seg barna til fotografering...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...