Gå til innhold

Skrivepultstol med hjul - blir det merker

Anbefalte innlegg

Blir det mer merker og evt riper på gulvet av slike stoler? Enn av vanlige? Mine barn ønsker seg slike, men jeg synes ikke det passer med store gulvplastbeskyttere på små barnerom, derfor er jeg litt skeptisk.

Har dere slike stoler og ser gulvene fortsatt fine ut? På det ene rommet er det parkett, på et annet laminat.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288427-skrivepultstol-med-hjul-blir-det-merker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

På vårt parkettgulv syntes det godt at det har stått en stol som ruller fram og tilbake på gulvet. Vi har nå pusset og lakket gulvet, og nå har vi en slik plastplate på gulvet der hvor stolen står.

På kontoret mitt på jobben er det laminatgulv, vi flyttet inn der for ca 1 år siden. Der er gulvet blitt veldig stygt etter kontorstolen.

Vil absolutt anbefale plastplate på gulvet.

Annonse

Parkettgulvet mitt har blitt kjempestygt etter to år med rullende kontorstol foran pc'en :o( Plastplate anbefales.

Ja, men det settes ofte mer merker og riper i parkett enn laminat. Så jeg er så usikker på det ene rommet. Synes det blir alt for mye styr med plasplate på et lite rom når man skal vaske etc. Da får heller poden klare seg med en vanlig stol. Tviler også på at stolen på dette rommet blir brukt så mye uansett. De fleste barn liker vel best å sitte i oppholdsrommet eller der foreldrene er å gjøre lekser.

Men takk for svar alle sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...