Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har begynt planlegging av en halloween-fest for unger i 3.-4.klasse. Trenger en spøkelseshistorie til festen, - har søkt på nettet, men finner ingen... Har prøvd å søke med både "spøkelseshistorie" og "spøkelsesfortelling". Hjelp meg enten med gode historier eller lenker til websider med forslag...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288444-sp%C3%B8kelseshistorier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kanskje vi er i samme folkebibliotek? ;o)

Hehe, nei det er vi nok ikke - jeg jobber på et skolebibliotek (videregående), og tror ikke vi bor i nærheten av hverandre heller:-) Men klart det hadde vært moro hvis vi plutsetlig hadde oppdaget av vi var kolleger...

Hehe, nei det er vi nok ikke - jeg jobber på et skolebibliotek (videregående), og tror ikke vi bor i nærheten av hverandre heller:-) Men klart det hadde vært moro hvis vi plutsetlig hadde oppdaget av vi var kolleger...

Jeg har jobbet i skolebibliotek (vgs) i 6,5 år og det holdt i grunnen for meg... :o)

Hva var grunnen til at det ble nok? (Bare lurer fordi jeg vurderer å søke fast stilling der). Er du utdannet bibliotekar?

Nei, jeg er ikke utdannet bibliotekar. Grunnen til at det ble mer enn nok for meg var i hovedsak en veldig ensom arbeidssituasjon. Det var kun jeg som jobbet der og ettersom jeg ikke kunne stenge biblioteket i lunsjpausen som jo sammenfaller med elevenes langfri (for å spise lunsj med de andre på skolen) så ble det veldig ensomt. Fikk jo så og si aldri noen anerkjennelse for det arbeidet jeg gjorde, ingen som klappet meg på skuldra og sa:"Bra jobba!" og slike ting.

Nei, jeg er ikke utdannet bibliotekar. Grunnen til at det ble mer enn nok for meg var i hovedsak en veldig ensom arbeidssituasjon. Det var kun jeg som jobbet der og ettersom jeg ikke kunne stenge biblioteket i lunsjpausen som jo sammenfaller med elevenes langfri (for å spise lunsj med de andre på skolen) så ble det veldig ensomt. Fikk jo så og si aldri noen anerkjennelse for det arbeidet jeg gjorde, ingen som klappet meg på skuldra og sa:"Bra jobba!" og slike ting.

Takk for svar. Jeg er heller ikke bibliotekarutdannet, og helsesituasjonen tilsier at det ikke blir noen slik utdanning på meg heller:-)

Ellers trives jeg i den ensomme situasjonen, men så er ikke jeg helt normal heller da:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...