Gå til innhold

Idol Anne, faktisk ingen mamma, biomamma er vikt

Anbefalte innlegg

Gjest anonym adoptant som lurer litt

Jeg mistet helt oversikten i tråden nedenfor her, så jeg starter en ny avslutning (for min del iallefall) her.

Vi er vel alle enige om at vi hissa oss opp over noe vi innerst inne er enige om.

Jeg beklager hvis jeg har vært ufin i kampens hete;o)

Men vi har da lært noe alle sammen? Forhåpentligvis...

Jeg har ikke vært på DOL på over fire måneder, men MÅTTE bare inn for å høre om noen visste noe omIdol Anne. Litt morsomt at det lille uskyldige innlegget mitt skulle bli til en lang og heftig diskusjon:o)

Jeg gidder ikk å krangle mer om verken det ene eller det andre, så jeg vil bare si: Heia Anne, måtte du vinne idol 2007!!!

Fortsetter under...

Hei

Ble bare nysgjerrig. Var det slik at du hadde barn fra filip.Hvor mange, ...

Vi har to av tre fra filip. To gutter. Nå 101/2 og snart 13. Yngste er adopt. fra annet land. Hvor bor dere?

Hilsen

Ja, vi har to barn fra Filippinene. Er fra en liten på på nordvestlandet. Barna er 5 og 10 år.

Dere da? hvor bor dere?

Gjest anonym adoptant som lurer litt:o)

Heier også på Anne. I tillegg så må jeg få si at det var nesten litt godt å se at det fremdeles kan "ta av" litt her inne på DOL. :o)

Hilsen

Ja, det ser ikke ut til at det har vært så voldsomt mye som skjer her inne..

Ikke så mye spennende iallefall;o)

Tubby1365380674

Ja, vi har to barn fra Filippinene. Er fra en liten på på nordvestlandet. Barna er 5 og 10 år.

Dere da? hvor bor dere?

Vi bor nå på sørøstlandet. Men mannen er fra sunnmøre og vi har bodd i Sogn og Fjordan i 9 år:)

Kanskje vi har snakket før hvis du har vært på dol en stund. Har du anonym adresse så kan du jo legge ut den.

Hilsen

Annonse

Vi bor nå på sørøstlandet. Men mannen er fra sunnmøre og vi har bodd i Sogn og Fjordan i 9 år:)

Kanskje vi har snakket før hvis du har vært på dol en stund. Har du anonym adresse så kan du jo legge ut den.

Hilsen

Var på DOL ganske mye før omleggingen, men har vært _helt_ borte i fire mnd. Nå har jeg blitt litt hekta igjen...

Har desverre ikke hemmelig adresse. godt mulig vi har pratet før ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...