Gå til innhold

Hvor kjøpe lammeskinn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest solstice

ikke kjøp langhåret, det er påvist at det kan fremkalle astma hos de små.. bare sånn i farta...

Nei, jeg ser etter et sånt kortklipt som er beregnet til å sove på.

Har funnet hos Nøstebarn nå, men det koster 730 kr... hadde håpet å finne noe litt rimeligere. Saueskinn i seg selv er jo ikke særlig dyrt, og vi klarer oss sikkert fint med skinn fra en helt vanlig norsk sau, det trenger ikke være importert australsk merino :)

Annonse

Men det er så vanvittig dyrt der! :( Finnes det ingenting billigere, tro?

De har på IKEA også, i "babyavdelingen"

-men jeg har altså kjøpt to lammeskinn på Nøstebarn, og de bruker ungene enda. Så jeg hvis jeg tenker på hvor mange penger det kostet og deler det på antall år de har vært i bruk (8 og 6) koster de ikke så mye. Ikke mer enn f.eks et par vintersko til meg sjøl som blir fortere utslitt.

Gjest solstice

-men jeg har altså kjøpt to lammeskinn på Nøstebarn, og de bruker ungene enda. Så jeg hvis jeg tenker på hvor mange penger det kostet og deler det på antall år de har vært i bruk (8 og 6) koster de ikke så mye. Ikke mer enn f.eks et par vintersko til meg sjøl som blir fortere utslitt.

Jo, men når det blir mange utgifter man skal dele på antall år så blir det plutselig mye penger til sammen likevel :)

Hvis dere kjøper på Ikea, så lukt på dem. Vi kjøpte et som luktet pyton (Merket ikke noe før vi la hodet på det etter vi var kommet hjem.. Prøvde å vaske det, men da krympet det og luktet enda verre..

Hør på husfliden. De har norske varer, men jeg tviler vel på at de er spesiellt mye billigre enn de fra nøstebarn. Ellers valgt jeg å kjøpe ullpledd å ha under lakenet til snuppa vår. Brukte det mye til å ligge på ellers også. Veldig greit for de kan jo brettes utover å bli ganske store...

Gjest solstice

Hør på husfliden. De har norske varer, men jeg tviler vel på at de er spesiellt mye billigre enn de fra nøstebarn. Ellers valgt jeg å kjøpe ullpledd å ha under lakenet til snuppa vår. Brukte det mye til å ligge på ellers også. Veldig greit for de kan jo brettes utover å bli ganske store...

Ja, et ullpledd er kanskje like greit? God ide!

Annonse

Nei, jeg ser etter et sånt kortklipt som er beregnet til å sove på.

Har funnet hos Nøstebarn nå, men det koster 730 kr... hadde håpet å finne noe litt rimeligere. Saueskinn i seg selv er jo ikke særlig dyrt, og vi klarer oss sikkert fint med skinn fra en helt vanlig norsk sau, det trenger ikke være importert australsk merino :)

Nøstebarn sine skinn er noe dyrere enn andre, men har en helt egen kvalitet. Jeg er i alle fall overbevist etter at minstemann har brukt sitt nå, sommer som vinter i 2,5 år. Jeg er glad for at jeg la litt ekstra penger i det, sammenlignet med rimeligere som noen av mine bekjente har brukt og da i bare kort tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...