Gå til innhold

Overvektig barn og en lærer som utestenger.

Anbefalte innlegg

Joda, men ingen av oss vet vel hvor "ensporet" dette opplegget er. Når vi har turdag ved min skole er det svært så variert, både med tanke på tema/innhold, hvor turen går, og hvor langt og lenge turen varer.

Det er nå også engang slik at en lærer ikke kan ivareta alles behov til enhver tid. Jeg har ofte alene ansvar for 32 barn på engang, og slik tror jeg mange lærere har det.

Jeg mener å huske at jeg lengre ned har lest at dette har pågått over svært lang tid, mer enn et halvt år.

Men mulig jeg husker feil.

Er generelt skeptisk til to-og-to-inndelinger, spesielt om barna får danne par selv. Blir alltid den samme som står igjen.

mvh

Fortsetter under...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

18

• Lillemus

10

• double

4

• laban

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg mener å huske at jeg lengre ned har lest at dette har pågått over svært lang tid, mer enn et halvt år.

Men mulig jeg husker feil.

Er generelt skeptisk til to-og-to-inndelinger, spesielt om barna får danne par selv. Blir alltid den samme som står igjen.

mvh

Jeg har ikke lest alle innleggene, så det kan godt hende du har rett.

Ellers er jeg enig med deg i at læreren bør være den som deler elevene i grupper o.l. Jeg lar svært sjelden barna bestemme selv hvem de skal jobbe med, og jeg prøver også å variere grupper og samarbeidspartnere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...