adatzen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei,hei:) Min sønn på 3år har vært veldig plaget med ørebetennelser. En betennelse ble ikke bra på et halvt år,da legene ikke kunne se noe i øret hans siden det var så mye veske i det v.øret hans.Etter mye prøving m forskjellige antiobotika ble han henvist til ørespes.Han ble da sendt på sykehuset hvor de satt snelle i begge ørene hans. Det datt desverre ut i det v.øret,hvor det da ble satt inn et nytt noen uker etterpå.dette datt ut etter noen mnd.Han har ikke vært noe plaget med ørebetennelser etter at snella datt ut,(har bare hatt 1 betennelse:)men det virker veldig som han får vondt i øret ved forkjølelser,da han skriker mye om natta,og holder seg til øret.det hjelper med paracet.,men ser dette som en dårlig varig løsning! .Legen sier at hun ser mye seigt i øret hans,men at trommehinna ser fin ut?.Lurer på om at det kan være noe veske der som ikke hun ser som kan forårsake smertene hans ved forkjølelse. Jeg er også veldig skeptisk på vår ferietur til syden i januar,da vi må ta fly.Er veldig redd for at han vil få veldig vondt under flyturen.og at det eventuelt kan gå hull på trommehinna og begynne å veske...er så redd for at han skal få noen infeksjoner i utlandet...Er dette unødvendig bekymring? Han er en veldig høyrøstet gutt,så jeg er bekymret for om han hører dårlig...Har spurt fastlegen om det ikke ville være lurt med ei ny snelle,men hun mente det ikke er det,da han ikke er så plaget med ørebetennelse nå.Håper du kan gi meg noen råd om hva jeg kan gjøre.Ville det vært lurt m ny snelle selv om han ikke har betennelser...det er 8 mnd siden snella i det v.øret datt ut. går og tenker på om at vi skal avbestille den etterlengta ferien vår....Er det noe sjangs for at han kan få vondt på flyet? Han har aldri tatt fly før.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288769-trykkproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.