Gå til innhold

Er dette mensenblødninger?

Anbefalte innlegg

Gjest ny med spiral

Hei alle mødre med erfaring med det meste:)

Jeg fikk satt inn kobberspiral for første gang i august. 4 uker etter fikk jeg menstruasjon, litt mer langvarig og sterkere enn vanlig. (hvilket jeg vet er normalt)

MEN.. tirsdag-onsdag denne uka skulle jeg egentlig hatt mensen igjen. (da var det 4 uker siden sist) Jeg har hatt "mensen-symptomer" over en uke nå, men mensen har ikke "brutt ut" enda. For et par dager siden fikk jeg riktignok noen småblødninger og de har jeg enda. Kan ikke skjønne at dette er mensen,- men hva kan det ellers være? Det er sånn at dopapiret får litt blod på seg, men det er ikke sånn at det "renner" blod slik det pleier når man har mensen.

Begynner å bli litt urolig for hva dette er.

Er det noen av dere med kobberspiral som kan bekrefte/avkrefte litt merkelige mensenbødninger de første månedene etter innsetting eller høres dette helt rart ut?

Hadde vært veldig glad for svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288784-er-dette-mensenbl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...