H@yley Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Tenkte jeg skulle lage julekort m bilde av ungene i år. Lenge siden sist. Regner med at jeg bestiller på nettet. Noen som har gode tips om hvem som er best og billigst? 0 Siter
Gjest god jul til deg Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 www.Nfoto.no Vet ikke om det erbilligst, men minr julekort blei fine 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Vi er godt fornøyde med FotoKnudsen. 0 Siter
Minaline Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Vi er godt fornøyde med FotoKnudsen. Vi bruker også Fkn. Så vidt vi fikk kalendere som vi bestilte der i fjor, vi var nok litt sent ut med bestillingene. Når bestiller dere julekort + ev. julegaver med bilder på? 0 Siter
KaVa Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 www.kortshop.com er fin, mange fine layout'er, men ikke spesielt rimelig. 0 Siter
sant å si Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 http://www.vistaprint.no/vp/holiday07/holiday_4X8_single.aspx?xnav=top Billige er de, om de er best kan vel diskuteres. Helt OK, ihvertfall. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Vi bruker også Fkn. Så vidt vi fikk kalendere som vi bestilte der i fjor, vi var nok litt sent ut med bestillingene. Når bestiller dere julekort + ev. julegaver med bilder på? Julekortene prøver jeg å bestille i løpet av november. Mitt mål er å være godt i gang med skrivingen av kortene når det er første advent. I fjor sprakk det hele fullstendig, og de siste kortene ble sendt lille juleaften. IIIIIK!!!!! Slik skal det ikke bli i år! (Håper jeg...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.