Gå til innhold

vennegruppe-forslag til aktiviteter?

Anbefalte innlegg

Gjest har migrene

Jeg skal til behandling om dagen, og det pleier å trigge migrenen. Men for å få kabalen til å gå opp må vennegruppen bli den ettermiddagen. Jeg vet av erfaring (og sist vennegruppe) at det kan hende jeg blir dårlig, så jeg vil planlegge noe greie aktiviteter.

Har dere forslag?

Sist bakte de og lekte utenfor. Det er en krevende klasse (jeg tenker særlig på guttene), så det er viktig med faste regler.

Jeg tenkte litt på å klippe/lime på papp, men det er kanskje ikke så bra med sakser? (De går i 2. klasse.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288828-vennegruppe-forslag-til-aktiviteter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale deg å ha en eller annen pedagogisk DVD i bakhånden som f.eks. 'Det var en gang et menneske', en naturfilm for barn etc. Da har du en sikkerhetsventil.

Du kan også ha en uteaktivitet, et eller annet de skal bygge eller sette sammen med greiner. Sandslått, demning alt etter som.

Har du noe svært og digert som de må samarbeide for å flytte vekk, kan det være helt topp, særlig for guttene.

Sakser går sikkert bra om de ikke er spisse. Men hvor mye hjelp tror du den enkelte kan behøve?

mvh

Ja har du ikke en vedstabel som skal flyttes eller noe "sjauearbeid", uten at det blir altfor mye men nok til at de får ut litt energi og slik at det ikke blir altfor anstrengende for deg?

Ellers kanskje du kan bytte med noen andre hvis du vet på forhånd at du blir syk eller slapp etter behandlingene??

Det skjønner sikkert andre at du kan ta gruppa en annen dag.

Ellers kan de jo være med å skrelle gulrøttene og potetene, lage sin egen pizza, el OG RYDDE OPP ETTER SEG ETTERPÅ SELV!!!!!!!!!

Så kan de kanskje spille brettspill hvis de ikke er altfor mange?

Unger synes jo det er stas å hjelpe til selv om alt liksom er så SSSSJJEDELIG

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...