Gå til innhold

Ungenes julegaveønsker

Anbefalte innlegg

Våre gutter på 5 og 7 år, ønsker seg PS2-spill og NDS-spill. Dyrt, og kjapt å kjøpe inn... Gutta blir sikkert skuffa hvis det blir for mange myke pakker i år...

Snuppa på 2 er overlykkelig bare gaven er rosa eller lilla; klær, dukketing, nye sko. Jeg kjøper mest fornuftige gaver til henne, og en liten leke.

Hva planlegger du å kjøpe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288860-ungenes-julegave%C3%B8nsker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må vel se om jeg finner et NDS spill til hver unge tenker jeg. :o) Poden pleier ikke å ønske seg så mye, Snuppa ringer rundt _alt_ i lekekatalogene som kommer før jul og er like glad for alt hun får. :o) De får selvfølgelig noe i tillegg til NDS-spill altså! Vanligvis får de en "storting" hver + et klesplagg eller to + noen rimeligere småting som leker eller noe, kanskje en bok eller cd, Det tar som regel av litt for jeg finner stadig noe til den ene og så må den andre også få en ting til og så baller det på seg... :o)

Annonse

Guttungen på snart 5 ønsker seg ny bilbane. Så da blir det nok det. Har tenkt på sånn håndholdt spill også for han er veldig glad i å spille på data, men jeg har ikke satt meg inn i hva de koster, hva de heter eller noen ting. Vet ikke engang om det er kun ett spill eller om man må kjøpe spill i tillegg???

Gjest Coriolis

Så vidt jeg vet er det to måneder til jul .... så for min del ligger denne planleggingen laaaangt frem i tid.

Men jeg vet at vi ikke legger for mye penger i julegaver til barna, for vi har besteforeldrepar som tror at jo dyrere gaven er jo bedre er det og jo mer elsket blir de, så de tar seg av de dyre tingene, så tar vi oss av de små tingene - som mottas med minst like stor glede:)

Lurer på å kjøpe en slik håndholdt spilledings. Aner ikke hva den heter engang. Men jeg må nok sjekke prisen først. Har hørt at den er veldig dyr. Men veldig kjekt da vi skal til Thailand i påska.

Nintendo DS Lite. Mine sparte selv faktisk. Koster fra 1190,- på nettet og noen hundringser mer i butikken. Spillene er dyre da, flere hundrelapper for ett spill.

Vi har ikke bestemt oss for hva vi skal kjøpe til dem enda. Er tross alt to måneder igjen til jul, det er leeenge det! ;-)

Tida flyr jo avsted... Har begynt på julevasken, jeg nå. Vasker kjøkkenet (jeg er sent ute, jeg pleier å gjøre kjøkkenrundvasken i august..) ;o)

Annonse

Hei

Mine eldste er blitt så store (14.5 og 16)så de har det meste.

Gutten min ønsker seg et slikt floss teppe til rommet sitt.Kjedelig,men det er nå det han vil ha ;o)

Eldste jenta ønsker seg nytt kamera.

Lillejenta på 7.5 år har en laaaaang liste fra levende dyr til et nytt fadderbarn....

Er heldigvis ferdig med tantungene!

Hilsen

Hei

Mine eldste er blitt så store (14.5 og 16)så de har det meste.

Gutten min ønsker seg et slikt floss teppe til rommet sitt.Kjedelig,men det er nå det han vil ha ;o)

Eldste jenta ønsker seg nytt kamera.

Lillejenta på 7.5 år har en laaaaang liste fra levende dyr til et nytt fadderbarn....

Er heldigvis ferdig med tantungene!

Hilsen

Så hyggelig å se deg her, det var lenge sida! :)

Prøver å kjøpe litt nyttige ting. De får så utrolig mye av besteforeldre og annen familie! Har ikke bestemt oss enda, men kjøper vi f.eks klær, som ikke er så stas å få, blir det med kule bilder eller ting vi vet er litt stas. Lillebror er stor postmann Pat fan og har til stor fortvilelse vokst fra postmann-pat-pysjen sin - så kanskje...

Sønnen vår (snart 6) ønsker seg nintendo ds lite, så blir nok det i gave til han i år, enten til bursdag eller jul.

17 åringen er vanskeligere å finne på noe til.

Hei.

Jeg tenkte å kjøpe nintendo ds til jenta mi på 5 og ett halv år.

Vet du hvor mye det koster ca?

På forhånd takk for svar

Gjest annlovinda

Hei.

Jeg tenkte å kjøpe nintendo ds til jenta mi på 5 og ett halv år.

Vet du hvor mye det koster ca?

På forhånd takk for svar

Vet ikke helt hvor du får det billigst. Så de har det på elkjop.no til 1295 for spillkonsollen.

Og så så jeg det i en lekekatalog (husker ikke helt hvem) med spillkonsoll, oppbevaringsveske og et spill til 1699,-

Men tenkte å sjekke priser litt nøyere før vi går til innkjøp av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...